Ahoj, jsem Nikola je mi 19 let.
Ráda maluju a miluju zvířata hlavně moje kotě Micku. To je asi všeRáno jsem se probudila je sobota 7:20
Vstanu a jdu se převléknout na sebe si vezmu černé Nike kraťasy a oversize tričko.
Vyrážím do kuchyně a jdu si udělat lívance k snídani a k tomu si naliju pomerančový džus. Mezitím co jim své velmi chutné lívance tak přemýšlím co dneska budu dělat... Napadlo mě, že bych mohla vyrazit do parku a tam se prostě prochazet.
Potom co jsem dojedla svou snídani tak jsem šla do koupelny a tam si udělala ranní hygienu. Už bylo 8:05 tak jsem si šla udělat ještě lehký make-up dala jsem si lesk na rty, řasenku a světle stíny.
Šla jsem se podívat na čas a bylo 8:30 tak jsem si řekla, že bych mohla už vyrazit do parku. S sebou jsem si vzala kabelku a do ní jsem si dala mobil, peněženku, klíče od domu a od auta a sluchátka.
Obula jsem se a zabouchla za sebou dveře. Nasedla jsem do auta a jela. Park byl ani ne 10 minut od mého bytu. Vystoupila jsem z auta, zamknula a nasadila si sluchátka a šla jsem, řekla jsem si, že bych si mohla jít zaběhat, sice bylo tak 29 stupňů, ale nevadí. Běžela jsem třeba tak 10 minut a zastavila jsem se a padla. Moc jsem nevnímala jen jsem cítila jak mě někdo chytnul...
*Pohled Greye*
Šel jsem si pro čínskou polívku jak jinak a řekl jsem si, že bych to mohl vzít parkem. Tak jsem šel a viděl jsem velmi pěknou slečnu jak běží, už na pohled šlo vidět jak ji je blbě, tak se zastavila a spadla, rychle jsem běžel k ní a naštěstí ji stihl chytnout, vzal jsem ji do náruče a šel s ní ke mně domů.Ahoj, tohle je moje první knížka doufám, že se vám líbí jestli ano, tak napište a já udělám další kapitolu