Pov. Mirelle
Ik werd wakker van mijn gillende zusje, chloé wat is er?!?! Mimirelle, Jai staat voor de deur! Whaaaaat jai van b brave?? Ik spring uit mn bed en loop naar de deur, als ik open doe val ik in de een na de andere verbazing 1 het is echt jai 2 hij knuffelde me aaaaa jai wat doe jij hier. Haha blijf rustig ik neem aan dat jij mirelle bent? Ja dat ben ik maar kom binnen. Nee hoeft niet ik moet alleen even wat vragen. Oh, oke vraag maar dan. Oke uhm... wil je vanavond of een andere keer met me uit? Ja tuurlijk ik kan vanavond wel hoelaat?
Rond half 6 goed? Ja is goed moet ik je mijn nummer geven? Ja hoor. Oke mijn nummer is... 0645422139. Oke dan app ik je nog wel, Doei babe. Doei jai.Pov. Femke
Ik word wakker, ga naar beneden en maak mijn ontbijt klaar. Als ik het op heb ga ik mijn poesje eten geven maar ik kan haar niet vinden, dan krijg ik een appje van mijn buurmeisje/bff fabiënne.
Fabiënne: heey schatje gm.
Femke:heey dushi gm whatsup.
Fabiënne:ik zie dat katje buiten loopt mag dat.
Femke:nee waar loopt ze ik was er al kwijt.
Fabiënne:tegen over de vijver.
Femke:thanks schatje ga haar halen doeix.
Fabiënne:doeix.~buiten~
Als ik buiten kom zie ik dat ze bij een jongen licht, als ik dichter bij kom zie ik dat het samuel is van b-brave. Sa..Samuel? !Hij gaat recht op zitten en zecht: ja dat ben ik wat is er? Dat...dat is mijn poesje ze heet lotje. Oh, dat wist ik niet maar wie ben jij? Oh sorry ik ben femke.hij staat op en geeft me een knuffel als hij zecht oke waar woon je? Ik wijs naar mijn huis en zeg daar...Daar woon ik. Echt dan ben ik je nieuwe buurjongen leuk toch. Ja super leuk maar ik moet gaan wil je mijn nummer? Ja is goed. Oke mijn nummer is 06 39738022. Dankje ik app je nog wel Doei. Doei kom lotje ik til haar op en hoor ik samuel nog zeggen wacht. Hij loopt naar mij toe en geeft me een kus ik word rood en geeft hem ook een kus en loop weg. Had dit een betekenis? Ik hoop van wel want hij is zo fantastisch.
JE LEEST
jaloers
Teen Fictionamber word jaloers op femke, want femke heeft verkeering met samuel (b-brave). mirelle heeft met jai, fabiënne heeft met dioni, en daisy heeft met kaj maar cassuis is nog alleen tot dat hij amber echt leert kennen en ze een relatie krijgen. Er gebeu...