Pov. Jai
Als we bij het huis van mirelle zijn word ik gebeld ik zie dat het onze manager is ik zeg tegen mirelle schatje deze moet ik even opnemen ik kom zo naar binnen.
Gesprek tussen mij en onze manager:
Ik: Hallo met Jozua.
Manager: Hallo jai, ik heb een goed plan voor je populariteit je gaat (als je het wil) een eigen radio programma maken met de naam jai is good for you je weet wel normaal Q is good for you.
Ik: uhm... Oke weten de andere dat ook moet ik het alleen of hun ook?
Manager: daar spreek ik je later wel over kun je morgen half tien bij mij thuis komen.
Ik: uhm...Ja dat kan wel ik zie je morgen Doei.
Manager: oke is goed doei.Ik hang op en loop naar binnen, dan vraag ik aan mirelle;ben je klaar babe dan kunnen we weer na femke. Mirelle; nou ik heb eigenlijk geen zin om weer naar femke te gaan, ik ga naar bed denk ik. Oh oke ik ga met je mee.
We lopen naar boven.
Als we boven zijn kleed ze zich om en gaat haar tanden poetsen.schat hen je iets wat ik aan kan?:vraag ik. Uhm...Ja deze trui van mijn vader kan je wel aan. Oke dankje wel babe. Als ik me om heb gekleed ga ik ook mijn tanden poetsen, als we klaar zijn gaan we in bed liggen ik sla mijn armen om haar buik heen en zo vallen we slaap.
Volgende dag
Ik word waker en zie dat het al half negen is ik kleed me om en ga naar de douche om mijn haar en tanden te doen. Als ik naar beneden loop zie ik dat mirelle op de bank zit. 'Goedemorgen schat Hoe gaat het met je?' Mwah gaat wel misselijk. Oh doe maar rustig aan dan ik heb zo een afspraak met mijn manager maar ik kan je wel bij femke brengen dan ben je niet alleen wil je dat? Ja is goed dan ga ik me even douchen en aankleden. Oke is goed. Ik loop naar de keuken en maak een ontbijt,als ik het op heb ga ik naar boven om te zeggen dat we kunnen gaan. Als ik boven kom zie ik dat ze licht te slapen ik maak haar voorzichtig wakker en zeg: schatje word je wakker we moeten gaan. Huh nu al het is pas negen uur; mirelle. Ja ik moet half tien bij mijn manager zijn. Oh oke dan gaan we maar. We stappen op mijn scooter en rijden naar femke.
Bij femke aan gekomen.We stappen van mijn scooter af en bellen aan. Femke doet open en zecht:huh wat doen jullie hier? ik heb zo een afspraak bij mijn manager en mirelle is niet zo misselijk dus ik kom haar even brengen na mijn afspraak kom ik wel hier naartoe. Oh oke is goed kom binnen mimi. Ik ga babe kus? Ze rent naar me toe en geeft me een kus. Doei schat hou van je. Ik ook van jou babe tot strakjes.
JE LEEST
jaloers
Fiksi Remajaamber word jaloers op femke, want femke heeft verkeering met samuel (b-brave). mirelle heeft met jai, fabiënne heeft met dioni, en daisy heeft met kaj maar cassuis is nog alleen tot dat hij amber echt leert kennen en ze een relatie krijgen. Er gebeu...