ik had een advertentie op facebook gezet dat ik een verzorg paardje zocht, ik heb een bericht gezien van iemand die iemand zocht dus ik heb die gene die iemand zocht een bericht gestuurd maar helaas zocht die gene meer niemand. ze gaf me een linkje van marktplaats en ik las de advertentie goed door en dat leek me wel leuk dus ik besloot om die gene te appen.
mythe (het baasje van chico) reageerde dat we een afspraak gingen maken dat ik kennis kon maken met chico en met de baasjes.
2 dagen later
vandaag was het zo ver de kennismaking met chico. ik ging naar de stal waar chico stond. ik mocht chico uit de wei halen en ik voelde toen al een klik met hem. ookal was hij zo mager hij voelde toch speciaal voor mij. we gingen chico poetsen en ik vertelde wat over mijzelf en we bespraken welke dagen ik naar chico ging. ik had op dat idee nog niks door dat chico mijn verzorg paardje was. we hadden chico later terug getzet in zijn paddock en wij gaven zijn voer. we gingen als laatste nog even koffie drinken in de kantine en toen vroeg myrthe om mijn telefoon nummer om de foto's door te sturen die we hadden gemaakt . het was half 6 dus ik moest weer naar huis toe. we hadden toen dinsdag daarna afgesproken. we hebben de eerste paar weken samen met de eigenaar af gesproken, beetje bij beetje mocht ik meer alleen doen.
volgende deel word: de eerste maanden.
JE LEEST
chico
Short Storydit vehaal is mijn verhaal over mijn verzorg paardje. het is een klein stukje herdening voor mijzelf en voor mij een ere betoon aan hem. 14/11/2021