Allò salvatge en california

8 1 0
                                    


Paco és un gos que té més de 200 arrestos, ha guanyat el premi amb més arrestos que un policia o oficial pugui fer al llarg de la seva carrera. És un pastor alemany que està a punt de retirar-se del seu lloc de gos policia després d'haver servit 4 anys i mig, va treballar al costat del seu company Andreu a la ciutat de califòrnia.

El cap de policia, Albert va agafar aquest cadell per la seva lleialtat i en general la seva participació amb la unitat de policies (S.W.A.T. )Un dia qualsevol Paco i Andreu se'n van a fe un servei perquè que li havia trucat de que hi havia un atraco a Nova Jersey, Van anar Paco amb el seu acompanyant de casos Andreu, i 5 furgonetes mes de la unitat especial el S.W.A.T.

Estaven atracant la fabric,.és on es fa els diners, és una fàbrica on en un dia es fa més de mig milió de euros. El dia d'abans van entrar i se estan quedan reclosos, s'estan comunicant amb el S.W.A:T. i estan dient que tenen 150 reens i que els deixen sortir en uns dies amb més o menys 3,5 milions d'euros i el camí lliure amb una furgoneta i el camí lliure.

Ya han passat 7 dies y se estan comunicant amb el S.W.A.T. de que van a sortir y volen que deixin el camí lliure per a que ells surtin amb el diners i si alguna cosa va mal disparen o algo mataran als reens i que ells també van a començar a dispara i a matar a la gent que hi ha dins de la fabrica treballadors etc...La policia esta preparen un plan amb Paco per a que entri a la fàbrica i asi veu els llPaco està entrant amb un collaret per a saber on està en cada moment i ha entrat per un conducte de ventilació que hi ha darrera de la fàbrica i te unes gafes especial per a que els oficials que estan fora de la fàbrica mirin el que hi ha dins de la fàbrica quants lladres i reens hi ha més o menys,han descobert a Paco perquè ha fet soroll amb un ferro que hi havia i si,estaban armats i li han pegat un tiro amb un ak-47 a Paco en la cama.

Els oficials que estaven fora de la fàbrica visualitzen a Paco se han donat conta de que li han donat un tiro en la cama amb un ak-47 i diuen que tenen que anar a buscar-lo per a que els lladres no obrin el conducte de ventilació i el matin Andreu se a oferit per anar ha agafa a Andreu i sacarlo de ahi.Al final Andreu va sacar a Paco i van trucar a la ambulancia perquè Paco està inconscient i no respira s'ho van portar al hospital i esta en coma.

Paco va estar dos mesos en coma en uns dels millors hospitals de california en el (Fresno Heart & Surgical Hospital).Paco ja s'ha despertat del coma ha durat 2 mesos, Andreu va estar al costat de Paco durant els dos mesos i va estar de baixa per depressió perquè no podia asimilar lo que le havia passat a Paco, en els dos mesos que Paco va estar en coma i no han resolt el problema amb el atracadors.

El dia que els atracadors van entrar en aquesta fàbrica va ser el 24/9/2021 i encara estan ahi . Ya han passat molts dias i per fin els lladres estan dien que els deixin anar de la fabrica amb el diners i que endavant de la porta te que està una furgoneta molt gran i si no estan les coses planejades com diuen els lladres mataran al reens.Els atracadors està demanant alguna cosa de menjar i els agents estan planean de fer-se passar per el repartidor de menjar.

Els agents volen fer-se passar per repartidors per a visualitzar a els reens i els atracadors. Ya ha tocat el timbre de la fàbrica per a donar-li el menja, ya han obert, el agent ya esta donant-li el menja a els atracadors i estan veient a mes atracadors de que els que pensaven,Paco ya ha tornat a treballar a la operació del S.W.A.T. amb moltes ganes de treballa amb els agents, amb la comisaria i amb tots els gossos que treballen amb ells.

Els agents de la comissaria i els atracadors se estan comunican per a poder salir de la fabrica amb el diners i els policies estan dients que si pero en veritat estan totes les salides de les carreteras estan bloqueades amb 20 agent en cada sortida del carrer son 10 francotiradors i 10 agents que estan esperant avera si venen els atracadors per a detenerlos, els atracadors ya estan sortin...

Els atracadors ya han sortit i se están montan en la furgoneta amb 10 Reens,se estan anant per la sortida principal que hi ha molts agents de la comissaria i esta Paco, els agents en el terra han posat una trampa que es una cosa llarga amb pinxos i quan passa un cotxe les rodes es pinchan i això han posat en el carrer per a la furgoneta y la estan preparant la trampa perquè han avisat al els agents del carrer principal de que els atracador ya van per ahi.

Están a una velocitat molt alta y ya han passat a la trampa i se han xocat amb un edifici els agents estan anant ha arrestarlos amb un arma que es diu glook ja els han arrestat i son 5 atracadors se l'estan portan a comisaria i ara mateix son les tres de el matí i a las sis tenen un judici amb la jutge Madeline hernandez. Ya son las sis del mati i estan el el judici i la jutge diu que pels atracadors volen cadena perpetua.

Ja han passat tres mesos de que estan en prisió i uns del atracador se esta porten molt malament perquè se esta pelean i a dins de la prisio se ha ficat en una banda que es diu DDP o dominican don 't play per aquest atracador volen posar-le una infeccion letal perque apart del que va fer que va atracar una fàbrica se está ficant en bandas i el barallàs.

En la prisión hi ha un altra banda més poderosa que els DDP, i són els trinitarios, el Jefe de los DDP i de los trinitarios manen i entre ells tenen sempre barallas, pero com volem anar-se o escapar de la prisio estan plantejant un motin per escapar-se. El Jefe de los trinitarios a pagat a un segurata de la prision que le han pagat 200.000 a un guardia per a que els que estan en la oficina que es donde están el botó de obrir totes les portes.

Això serà tot a les nou de la tarde i son les 8 de la tarda en una hora pasara tot.Ya son les nou i està passant tot el mon se esta escapant de la carcel i se estan barallant entre tots, una banda contra el altra per sortir primer de la carcel de moment hi ha 35 morts i 29 ferits hi apart 3 seguretat de la prisió, hi ha aquest seguretat li han agafat les pistoles que portaban i ha un seguretat a un en la cabina que está blindada i están aconseguint entrar per a matar-lo i aconseguir un altra pistola.

Se han mort moltes persones de les dos bandes i gent que no es de la banda per a culpa de les bandes de la prisió ,estan sortin molt poc a poc i primer estan sortint els trinitaris, les pistoles les tene el jefes de les bandes i els trinitaris estan ganan la baralla per a sortin primer.El segurata que encara esta en la garita hi todavia no han aconseguit entrar esta demanant ayuda a les comissaria que estan al costat de la prisio.

Justament va a venir la comissaria donde esta Paco i Andreu lis falta 2 minuts per a llegar i faltan bastant persones per sortir de la prisio, la banda del trinitaris ya a sortit i el primer ha sigut el jefe. ya han arribat els policies de la comissaria ha vingut Paco i Andreu per a solucionar el problema del motí, i en la prisio s'han quedat casi tota la banda del DDP incluit el jefe.

Se estan intentan escapar de la prisio pero estan tots el guàrdies en la porta,i paco,hi ha com 125 policies i de presos hi bha 75 perque els altres se han escapat.Els guàrdies li estan ordenant que es posin tots contra la paret per posar-li a tots les esposes per a posar-los en prisio un altra vegada i a tots el presos que han intentat anar-se de prisio cadena perpetua. Hi ha un preso que no te esposes i se esta fen passar com que te esposes pero no te,estan entran tots a prisio i esta fen foc dins de prisio...

Paco es el que s'ha donat conta mes rapid i esta avisant a Andreu per a que agafi un extintor i apagui el foc, el preso a agafat a un guardia hi estan dien que si no el deixa'n marxar que cremara a el guàrdia, la policia esta dient que a canvi de el guàrdia li deixaran marxar, pero el que no sap el preso es que en la sortida hi han 3 cotxes amb 6 policies. El presó esta surtin i...

Esta anant cap la sortida per escapar de la prisio però els guardias ho acaben de pillarlo hi lo estan tornan cap la prisio un altra vegada,el preso se esta escapan i Paco ho esta anan darrera de ell i ya casi li estan pillan.I si Paco ya lo ha pillat i ho esta mantenin hasta que Andreu vingui per arrestarlo i portar-lo a prisio. Dins de 2 dias es el cumple de Paco i li van a fer una festa sorpresa en un descampat molt bonic i elll no ho sap.ya han passat els dos dias hi avui es el cumple de Paco,ara mateix son les 2:15 hi el cumple es a les 5.30.

Ya son les 5:30 i Paco ha anat a recollir a Paco per enportarse-lo a la festa sorpresa,Andreu li ha dit a Paco que anaven a comprar menja per a la casa i li està portant a la festa.Ya han arribat a la festa,i paco se lo esta passant molt be li han donat pastis carn,de tot. Paco i andreu portant bastant temps decidin una cosa que tant Paco i Andreu estan de acord i es que Paco i Andreu es retira del seu treball.La gent no se lo pot creure pero asi es.Totra la gent esta plorant perque es retiran, el director de la comissaria li ha donat un regal que es una foto de tot l'equip. Andreu i Paco van ser molt feliços i la comissaria va seguir treballant moltissim.


Allò salvatge en californiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora