Bilik tak pasang aircon

11.1K 66 2
                                    

Sebaik sampai ke rumah Widora, Raf terus call balik ke kampung. Entah kenapa. Mungkin nak lupa apa yang dilihat, dirasa dan mungkin bakal dibuat....dibuat?

Tenang, Raf. Buatkan ini semua mimpi. Jangan lihat apa yang tak patut. Jangan pikirkan yang bukan-bukan. Hanya akan membawa diri dia ke tempat yang tak betul.

Rafiqah baru sampai balik ke rumah group mate selepas mereka berempat ke Sunway Lagoon. Selepas Raf memakai seluar pendek dan baju atas yang menunjuk sepenuh-penuhnya dada, Raf.

Sekarang dah over, dan sekarang Raf nak masuk balik dan minta diri. Cuba cari GRAB kembali ke kampus. Yes. Lagi lama dengan group ini -- Masyita, Asyikin dan Widora -- lagi buruk akan jadi.

Dah kemas pakaian Raf, dia dah lama di luar pintu masuk rumah Widora. 

Musik tengah rancak bermain di bilik Widora ditingkat atas. 

Raf naik ke atas, dan masuk bilik.

Dalam subjek psikologi waktu kem belia tiga tahun lepas, pernah Raf diberitahu kalau trauma sangat badan boleh lumpuh. Dan Raf lumpuh melihat apa yang sedang berlaku dalam bilik tersebut. 

Masyita dan Asyikin  duduk antara Siva. Macam mana makhluk ini masuk?  Itu tak paling mengejutkan. Budak India itu tidak berpakaian dah, bogel. Rafiqah pasti  sebab, kedua-dua Masyita dan Asyikin tengah memegang dan menghisap batangnya. Yang besar dan hitam legam. Sempat capture info tu, ye, Rafiqah?  Apa nak buat, dah lumpuh kan, tengok je lah.

Masyita macam expert, seakan-akan melatih Asyikin untuk menghisap sepertinya. Sebab Asykin asyik bila menonton apa yang Masyita buat, melihat kawannya hisap, menjilat dan meludah ke atas pelir lelaki yang belum bersunat. Selepas itu, Asyikin cuba mengulang. 

Dan lelaki itu memandang direct kepada Rafiqah. Tetapi budak Manjung tidak dapat menarik diri dari situasi tersebut. Dan dia senyum melihat Rafiqah. 

Dengan penuh kasih sayang Masyitah menyentuh pipi dan dan bibir Asyikin sambil dia semakin rajin  menghisap lelaki hitam. 

Mereka di atas sofa, sesuai untuk tiga orang. Mata Raf tidak sedar yang Widora sedang baring di atas katil dan membuka kakinya. Sebab yang nampak kepala licin Michael yang sibuk menjilat Widora. 

Rafiqah tidak sedar berapa lama dia berdiri menonton, tetapi apabila Widora menjerit untuk klimaks muka Raf menjadi merah. Merah seperti malu yang teramat, bukan marah mengamok. 

Widora menolak manja Michael ke tepi, bangun dari katil dan berjalan ke Rafiqah.

Bogel, dan baru mencapai klimaks, tetapi tak rasa segan. Apa akan jadi?

Tetapi Rafiqah masih berdiri dan tanpa menyoal membenarkan Widora menarik tangannya ke katil. Dan Raf duduk di antara dua mereka, Widora dan Michael. Kedua mereka sudah tidak berpakaian, tetapi Raf lengkap dgn tudung. 

Rafiqah tidak pasti siapa yang meletak tangan dulu keatas bahunya, tetapi dalam seperti satu saat, mereka dua sudah mencium tepi mukanya sambil meramas dadanya. Rafiqah menutup mata, dan membiarkan diri merasakan keindahan. Keindahan yang lama telah dilarang oleh sekolah, kawan, keluarga, kampung, pakguard di kampus dan macam-macam orang yang tidak dikenali. 

Tetapi bila dia tidak melawan, dia di syurga.

Dia buka mata dan bajunya tiada, dan mereka mengusap dadanya yang terdedah. 

Dia menutup mata dan ada ciuman. Tapi siapa? Ye, lembut, mesti Widora. Kemudian bibir yang lain, yang keras. Oh, Rafiqah, you sedang bercium dengan lelaki hitam! Dan seperti telah rajin dilatih, Raf bermain lidah sambil tangannya meramas dada Widora. Tidak pernah ramas dada sendiri, tetapi sekarang dia tengah bermain dengan buah dada budak IG famous. Oh, apa bising tu? OMG, Rafiqah sendiri yang membuat bising, meraung seperti budak yang biasa dengan seks.

Rafiqah membuka mata dan memang dia bogel, tetapi mereka semua pun bogel. Keenam-enam mereka di atas katil. Asyikin yang kini menjilat putingnya, sambil Widora pula dah ke tepi menjilat pantat Masyita. Dan ye, Rafiqah sedang memegang dengan dua tangannya melancap batang Siva dan Michael.  

Widora melepaskan Masyita dan menyebut secara tegas, "Now."

Seperti signal, dan Michael menarik Rafiqah dan membuka kakinya.

"I nak fuck u, now."

Kamu gile? Apa nak tanya? Tak nampak pantat saya dah basah, dah tak tahan. 

Rafiqah hanya menganguk.

Batang Siva yang keras berjinak-jinak keliling pembukaan pantatnya. Semakin licin dan sedap, dan dalam beberapa saat, batangnya sudah masuk kedalam. Rafiqah menjerit dan memegang erat lelaki ini, yang dia hanya kenal nama. Michael.

Dan itulah Raf berulang ucapkan "Yes, Michael. Please, ye, please, Oh, sedap, lagi, jangan berhenti, masuk lagi, fuck me, please, Michael. Sayang."

Dan Raf pun membaca pergerakkan badan Michael sambil die mengenjut dan  serasi mereka berdua. Seperti kekasih dari seribu mimpi basah sebelum ini. Rafiqah mencakar belakang dan buntut Michael. Bercium, memegang erat, sehingga hampir meletup dia mengeluarkan batang dan masukkan dalam mulut Rafiqah. Dan telan secara semulajadi kesemua cecair pancutan lelaki hitam. 

Lega? Lega.

Yang lain menonton aksi Rafiqah.

"Apa kita nak buat, Widora?"

"Sekarang, Raf, kita rihat sekejap. Selepas itu, u boleh jilat pantat kami semua sebelum Siva pulak jojok u. Ini Sabtu. Kita balik Isnin."


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 13, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rafiqah Ke Sunway LagoonWhere stories live. Discover now