Tanıtım

29 5 3
                                    

Gün ışığı yataktaki gencin yüzüne çarpıyordu. Genç güneşin yüzüne vurduğu sıcaklıktan dolayı, rahatsız bir şekilde kıpırdanıp gözlerini açtı.  Hava o kadar sıcaktı ki terler icerisinde kalmıştı. Yattığı yerden doğrulup yan sehpada duran telefonuna uzandı. Bugün sevgilisiyle buluşacakti ve ondan mesaj bekliyordu. Ama gelmemişti. Genç düşünüyordu acaba diyordu, uyuya mı kaldı? Şarjı mi bitti? Neden bana yazmadı? Gibisinden düşüncelere daldı.  Umarım düşüncelerine cevap bulabilirdi.

Yataktan kalkıp aynadan kendisine baktı ve gülümsedi. Güzel değildi ancak güzel olduğunu kabul eden sevgilisi vardı. Onun sayesinde kendisini seviyordu. Aynadan son kez kendisine bakıp odadan çıktı.  Dar uzun kolidordan ilerleyip banyoya girdi. Bugün sevgilisiyle buluşacağı için güzel olmalıydı. Onu kendine daha da çok beğendirmeli ve daha da çok aşık etirmeliydi. Genç üzerinde ki pijamaları çıkartıp duşa girdi.

Duştan sonra kıyafetlerini giymis saçlarını fonlemiş ve parfümünü sıkmıştı. Aslında parfüm kokusunu sevmiyordu ancak sevgilisi parfümleri çok sevdiği için güzel kokmayı istemişti. Parfümsüzde güzel kokuyordu. Son kez aynaya bakıp telefonunu cebine sokup odadan çıktı.

Dar uzun kolidordan ilerleyip  dış kapıya geldi. Askılıkta asılı olan ince oduncu gömleğini alıp üzerine geçirdi. Tam evden çıkacaktı ki,  sevgilisi ona mesaj atmıştı.

Mert🖤: bebeğim yazamadım. Babamla  acil işimiz var bugün bulaşmaya gelemiyecegim üzgünüm.  Umarım evden çıkmamışsindir.

Raye: anladım, sorun değil. Sonuçta acil işiniz çıkmış sonra buluşuruz. İşin daha önemli.

Mert🖤: yarın buluşacağız söz aşkım

Raye: sıkıntı yok dedim. Ne zaman müsaitsen o zaman buluşuruz planlarını benim yüzümden erteleme.

Mert🖤: aşkım trip atma ya sen herşeyden   daha önemlisin. Tımam miii

Raye: trip atmıyorum, anlayışla karşılıyorum. Sonuçta acil bir işin çıkmış.

Mert🖤: uf babam yüzünden oldu  yarın yanına gelicem söz

Raye: söz verme nolur nolmaz.

Mert🖤:  aşkım böyle yapmaya elimde olan bir şey değil diyorum.

Raye: bir şey demedim ki, belki yarında acil  bir işin cikicak her zaman ki gibi. Söz verirsen  sözünü tutamazsan üzülürüm.

Mert🖤: aşkım özür diledim valla bak yarın acil işim çıksa bile söz veriyorum yanına gelicem

Raye: umarım gelirsin aşk

Mert🖤:  seni seviyorum ❤️

Raye: ben de

Sinirlenmişti. Hep son dakika işi çıkıyordu. Bazen yalan söylediğini düşünüyordu ama böyle düşününce de  ona haksızlık etmek de istemiyordu. Sonuçta onun elinde olan bir şey değil diye düşündü.

Uflayip giydiği oduncu gömleğini çıkarıp odasına doğru ilerledi. Yatağına uzanıp telefonunu eline aldı.  Sınıf arkasından mesaj gelmişti.

Ethem: raye knk napiyon

Raye: mertle buluşacaktim ama acil bir işi çıkmış evde oturuyorum  öyle

Ethem:  beni ekti demiyon da acil işi çıktı diyon fjwndkwmdm

Raye: saçmalama niye beni eksin. Babasıyla acil bir işi çıkmış.

Ethem: ve sen de inandin ? Mk daha geçen gün annesiyle acil bir işi çıktığını söylemiş bugünde babasıyla mi çıkmış nfkwnfkwkd bak sana demedim deme  kesin seni aldatiyo

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkı Öğretirken Aşktan Soğutun Adam - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin