Martinus Povs

10 0 0
                                    

Martinus povs: y/n er taget hjem så mig og Marcus sider og ser lidt fjernsyn. Da vi ca. har sidet der i 10-15 minutter, banker det på vores dør, og da jeg åbner døren, er det y/n, og hun gik med det samme ind i mine arme, og hun brud sammen med det samme
"Hei y/n hva er galt" spurgte jeg hende om.
"Jeg må flytte til Danmark fordi foreldrene mine fikk jobb der" græd hun, jeg kan ikke tro på det.
"EN HVA SKAL DU GJØRE, SI AT DET ER EN VITS" sagde jeg meget ked af det.
"Det er virkelig Martinus jeg må flytte til Danmark, og må flytte til Danmark på slutten av sommerferien" sagde hun og kigger mig ind i mine øjne. Lige pludselig begynde hun at græde virkelig meget.
"Hei hei, ikke gråt, fortell meg hva som er sint" siger jeg til hende.
"gå tog på tur, jeg viste at jeg ville se deg når du kom hjem, men nå forlater jeg deg og vet ikke når vi møtes igjen hvis vi møtes igjen" sagde hun og lagde hendes hoved på mit brystkasse. Jeg lagde mine arme om hende, og holdt hende tæt ind til mig.
"y/n Jeg kan ikke forstå at du må ta fra meg og kanskje aldri komme tilbage" sagde jeg og vågede hende fra side til side.
"En slik ting vær så snill å ikke si, jeg håper bare vi møtes igen" sagde hun, amen hvis der er noget der gør hende noget for de med mig at bestille, hun er min bedste veninde, jeg vil altid beskytte hende.
"y/n du vil alltid være min beste venn, jeg vil alltid være her for deg og beskytte deg" sagde jeg og luftede hendes hoved så vi så på hinanden, armen kan ikke beskrive hvor meget jeg kommer til at savne hende.
"Martinus, får jeg ikke sove deg i kveld" spurgte hun.
"Selvfølgelig kan du, hvor vil du sove" spurgte jeg.
"Med deg Martinus, akkurat som da vi var små og vi ofte lå sammen" sagde hun, armen hun er det dejligste jeg kende.
"Ok, så kom" sagde jeg.
Vi gik ind, og mor kom med det samme, vi kom ind i køkkenet.
"Hei y/n hva gjør du her" spurgte mor hende.
"Mamma, hun sover her i kveld" sagde jeg.
"Hvorfor det" spurgte hun.
"hvordan det er best akkurat nå" sagde y/n, og lagde sit hoved ind til mig.
"har noe skjedd der hjemme" spurgte mor.
"ja" sagde y/n bare.
"Er det noe du vil snakke om" spurgte hun y/n.
"Ja" sagde y/n.
"Kom og sett deg" sagde mor.
"Martinus, du blir her" sagde y/n og så på mig.
"Naturligvis, vil jeg" sagde jeg og satte mig ved siden af hende.
"Hva er så galt søt venn" spurgte mor.
"Min mor og far har fått ny jobb" sagde y/n.
"Ikke det er fint for dere" sagde mor og smilede til y/n.
"Nei, fordi vi må flytte til Danmark" sagde y/n, og mors smil forsvandt helt.
"Skal du flytte til Danmark?" spurgte mor.
"Ja, det burde vi, men jeg vil bli her i trofors, det er her jeg hører hjemme" sagde y/n, og lagde sit hoved på min skulder.
"Jeg kan ikke tro at foreldrene dine vil forlate alt de er vant til, bare for en jobb" sagde mor.
"Vil du komme inn i stua og se på TV med Marcus og meg?" spurgte jeg og så på hende og hun nikkede. Vi satte os i stuen hvor Marcus sad og så et eller andet. "Marcus hva ser du?" spurte jeg. "Vet ikke" sagde Marcus og så op. "y/n hva gjør du her" spurgte Marcus. "Hun sover her i dag, det er på sitt beste akkurat nå" sagde jeg, og lagde min arm om hende. "Hvor skal hun sove?" spurgte Marcus. "Inne med Meg" sagde jeg. "ok" sagde han. "Så jeg går en tur nå" sagde y/n og jeg kunne høre hun følte sig utilpas. "Så jeg blir med" sagde jeg. "ok, så kom" sagde hun. Vi gik ud af huset, og så gik vi ud mod skoven, som vi bor ved. Jeg glæder mig virkelig ikke til at hun skal væk fra mig, hun er min bedste veninde. "Martinus Hva tenker du på?" spurgte hun.
"Jeg kan bare ikke vente på at du skal vente fra meg, jeg vil ikke miste min beste venn, jeg takler ikke å ha deg med meg, du er den beste vennen du kan ønske deg, jeg bryr meg så mye om deg" sagde jeg uden jeg havde tænk mig om, sagde jeg. "Martinus Jeg fryder meg heller ikke, jeg bryr meg også så mye om deg, du er også min beste venn, og jeg vil ikke komme meg vekk fra deg" sagde hun, og jeg valgte at gå hen og give hende et kram, jeg elsker hende rigtig meget, jeg må vel bare nyde den sidste tid sammen med hende. Y/n trak sig fra krammet og så op på mig. "Jeg trengte bare en klem" sagde jeg.

*nogle timer senere*
Y/n og jeg kom hjem for ca 3 timer siden og Marcus og Emma har også fået afvise hvorfor y/n er her og skal sove her, og de blev begge rigtig kede af det, og Emma gik hurtig over og krammede hende. Men lige nu sider marcus og jeg har spiller FIFA, og pigerne laver et eller andet på Emmas værelse. Jeg glæder mig til at sove med hende igen, ved godt det lyder lidt mærkeligt og underligt.

_______________________________________
Håber i kunne lide den.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 31, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

mødes de igen Where stories live. Discover now