|| 3 ||

147 12 16
                                    

Pov: Hyunjin
Minho musiał już iść dlatego bo jego mama zachorowała i nie ma jak zrobić zakupów, dlatego poprosiła swojego syna żeby poszedł jej po zakupy. Ja stwierdziłem że przejdę się do galerii ponieważ, dawno w niej nie byłem a nowe ubrania by się przydały. Poprosiłem moją mamę żeby poszła do mojego mieszkania sprawdzić jak się ma Kkami. Od razu się zgodziła, także ja wybrałem sie na najbliższy przystanek autobusowy i czekałem aż przyjedzie autobus, po około 5 minutach autobus przyjechał wsiadłem na tylne siedzenia. Czułem na sobie wzrok jakiś dziewczyn ale nie zwracałem na to uwagi ponieważ przyzwyczaiłem się do tego, gdzie bym nie był czy w szkole czy na dworze dziewczyny na mnie patrzą jakbym był nie wiadomo kim ale nie powiem przystojny jestem ( błagam nie wnikać w to okej?). Dojechałem już do galerii i do pierwszego sklepu jakiego poszłem to Nike, gdy wszedłem do sklepu pierwsze co rzuciło mi się w oczy to pastelowo-niebieska bluza oversize. Kosztowała ona 70,500 wonów stwierdziłem że ją wezmę bo jak to mówią bluz nigdy nie za wiele, prawda? Wziąłem jeszcze Jordany i podszedłem do kasy.

- To wszystko?- zapytała kasjera
- Tak, to wszystko.- odpowiedziałem
- W takim razie za wszystko wyjdzie 220,500 wonów.- powiedziała kasjerka
- kartą zapłacę - powiedziałem kasjerce, a kobieta wyciągnęła terminal, przyłożyłem kartę do terminala. Podziękowałem i poszedłem na dalsze zakupy.

Byłem jeszcze w kilku sklepach, kupiłem sobie sweter, jeansy, koszulkę oversize w kolorze czarnym i kurtkę jeansową. Była godzina 14.00 dlatego stwierdziłem że czas na obiad i poszedłem do maka, wziąłem sobie nuggets'y z sosem śmietanowym i słodko-kwaśnym, do tego średnie frytki i cola. Kiedy na monitorze wyświetlił się mój numer zamówienia poszedłem po niego i usiadłem na wolne miejsce, kiedy zjadłem wziąłem moje zakupy i udałem się do wyjścia. Wydawało mi się że uda mi się przejść spokojnie ale nagle poczułem gdy ktoś we mnie wpada i wylewa na mnie picie..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiaj wleciał taki krótki rozdział.
Miłego dnia/wieczoru <333

Why do you love me..?  || HyunlixOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz