1. rész

71 4 0
                                    

Gyűlölőm ezt a szót, hogy tökéletes. Senki és semmi sem az. Még is bárki cserélne velem.
Zafír Mendes vagyok egy nem átlagos lány. Bárcsak az lennék. Apukámmal élek egy Milánó melletti kis városban. Van egy bátyám, de ő már nem velünk lakik. Az apukám mindent megad nekem kiskorom óta. Egyes emberek, szerint el vagyok kényeztetve. Ha engem kérdeznek akkor azt mondom, így is van, de ha megtehetjük miért ne.

Egy éves korom óta modellkedem. Most vagyok tizennyolc éves. Eltelt az idő, de még mindig ugyanúgy képzelem el a jövőmet. Egy híres divatcégnél leszek modell és járni fogom a nagyvárosokat. Ez egyelőre csak álom, de ha kitartunk akkor bármi sikerülhet, mert nincs olyan, hogy lehetetlen.

A város nem kicsi, de nem is túl nagy olyan pont jó. Minden megtalálható benne, de ha valami hiányzik akkor átugrunk Milánóba. Mint a legtöbb kisváros itt is vannak pletykák, titkok.
Itt nőttem fel ide születtem soha nem gondoltam, hogy vala ha is elköltözzek. Persze járnám az egész világot, de mindig haza jönnék.

Anyura ütöttem. Ami azt jelenti, hogy fekete göndör hajam van. A 170 cm vagyok, ami modellkedéshez kell. Mondjuk modellhez képes meg kicsi. A szemem zafír színű. Innen is van a nevem. Makacs vagyok, minden úgy van ahogy én szeretném, emellett kedves segítő kész és pörgős lány vagyok. Nem tudok megmaradni egy helybe.

Barátom nincs. Persze ez mindenkinek egyértelmű, mert én vagyok a legszebb, legnépszerűbb lány, aki csak játszik a fiúkkal. Akinek hétről-hétre más fiúja van. Vagyis ezt hiszik. Az igazság az, hogy a természetemnél fogva nehéz mellett meg maradni, meg nem is találtam olyan férfit, aki nekem is bejőne.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 28, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

tökéletlen tökéletesWhere stories live. Discover now