A nevem Audrey Woods és 17 éves vagyok .
Van egy bátyám Connor Woods akit ki nem állhatok .
A szüleink elváltak ezért én maradtam apával Connor pedig anyával.
Hiába apa volt a házasság megrontója én vele maradtam mert anya engem nem akart maga mellé .
Amikor megkérdezte a bíró az utolsó előtti tárgyaláson hogy szeretné-e mindkét gyereket mert a bíróság szerint megoldható azt mondta én haszontalan vagyok tehát maradjak apával , ennek volt 4 hónapja . Azóta nem beszéltem anyával sőt az utolsó tárgyaláson sem vettem részt .
Apának új barátnője van a neve Belle jól el vagyunk ő nem basztat ahogy én se őt és szerencsére csak hétvégén van itt . Gyerekei nincsenek és apa az első nagy szerelme , ha jól elvannak én nem leszek semmi jó elrontója .
És akkor beszéljünk rólam .
Szeretek olvasni , de messze nem vagyok könyvmoly.
12 osztályt egy héttel ezelőtt kezdtem és már most mindenki az érettségin aggódik .
Van egy kutyám a neve Cerberus és amúgy dobberman .
A hajam szőke és a szemem kék de egyiket sem szeretem .
Járok edzeni , futni , és pompon lány is voltam de meguntam , van amikor azért vissza járok .
Barátokból kifogtam egy meleg legjobb lány barátnőt Millie-t és egy teljesen heteró szívtiprót Alexet .
Mellettük persze vannak barátaim de őket szeretem a legjobban .
Unalmas kis életem van..Vagyis volt míg nem jött Ő.
YOU ARE READING
Jeges páros|+18|
RomanceEgy pompon lány és egy hokis fiú ? Igazán erős kombó nemde ? Ha érdekel less bele a történetbe 📍Trágár beszédet és 18+ tartalmat tartalmaz