-
(2 gün sonra)
Jungkook:
Taehyung
Okula gelmiyorsun
Meraklanmaya başlıyorum
İyi misin?
(İletildi 18.24)
Taehyung
Bak şuraya
Hadi
(İletildi 18.31)
(1 gün sonra)
Taehyung
Mesajlarıma bak
Tamam
Biraz ağır konuştum
Özür dilerim
Konuşarak halledelim o zaman
Bir şekilde halledelim
Böyle yapma
(İletildi 18.36)
(1 gün sonra)
Bu hafta hiç okula gelmedin
İyi misin?
Endişeleniyorum Taehyung
(İletildi 17.25)
Taehyung
Cevap versene
(İletildi 19.48)
Aptal bak şuraya
Neredesin?
(İletildi 20.00)
📞20.01 saatinde cevapsız sesli arama
Hemen bakardın sen mesajlarıma
(İletildi 20.07)
Şuan neredesin de bakmıyorsun
(İletildi 20.08)
Geliyorum
(İletildi 20.08)
Tabi anahtarı tekrar beyaz spor ayakkabının içine koyduysan
(İletildi 20.09)
-
Jungkook hızlıca çıktı evinden.Taehyung'a bir şey olma olasılığı tüylerini diken diken ederken daha da hızlanarak Taehyung'un evine gitti.Taehyung'un kapısına geldiğinde anahtarı kapının ağzında buldu.Anahtar kapıya takılıydı.Hızlıca eve girip etrafı taradı.İçerisi havasızdı ve ağır içki kokuyordu.Odalara baktı hızlıca Taehyung'u görme ümidiyle.Onu odasında göremedi ve hızlıca banyoya koştu.Banyonun soğuk zemininde uyuyan ve yüzü bembeyaz olmuş Taehyung'u gördüğü zaman kanının donduğunu hissetti.
''Taehyung?''Yanına gidip soğuk yüzünü ellerinin arasına aldı.
''Uyansana Taehyung,ne oldu sana?''Uyandıramadığı Taehyung'u kucağına alıp yatak odasına götürdü.Yatağa hafifçe yatırdı Taehyung'u.Üstünü battaniye ile örterken yanına yattı o da.Onun soğuk bedenini kolları arasına aldı tekrardan.Jungkook yaşadığı korkuyla kalbinin çok hızlı attığını anladı elini kalbinin üstüne koyduğu zaman.Çok şiddetliydi kalp atışları.
''J-jungkook...''Taehyung kollarını yavaşça kaldırarak Jungkook'a sardı.Jungkook Taehyung'un çıkan kısık sesiyle bakışlarını ona çevirdi.Taehyung kafasını Jungkook'a bastırdı.Bir bacağını da Jungkook'un bacaklarının üstüne attı.
''Gitme lütfen Jungkook.''Jungkook içki kokan Taehyung'u daha sıkı sardı.Bakışlarını etrafında gezdirdiğinde küçük bir sehpanın üzerinde bir sürü toz gördü.Kaşları çatılırken bakışlarını Taehyung'a çevirdi.
''Bana bak Taehyung.''Taehyung duyduğu sert sesle Jungkook'u daha da sıkı sararken kafasını zorlukla da olsa ona çevirdi.
''Şu sikik uyuşturucuyu bırakacaksın.Kendine iyi bak artık.''Taehyung kıkırdadı.
''Beni mi düşünüyorsun?''
''Hayır.''Taehyung'un gülen yüzü soldu birden.Sadece kafasını salladı onayladığını belirterek.
''Tamam.Bırakmaya çalışacağım.''dedi kısık sesiyle.Jungkook Taehyung'un sesinin neden kısık çıktığını az çok anlıyor gibiydi.
''Mesajlarıma neden bakmadın?''Taehyung Jungkook'un üstüne çıktı.Yatakta değil artık Jungkook'un üstünde yatıyordu.Kafası Jungkook'un tam kalbinin hizasındaydı.
''Telefonum yok benim.''Jungkook üstünde ki Taehyung'un dediklerini zorlukla anlarken tek kaşını kaldırdı.
''Ne yaptın telefonunu?''Taehyung Jungkook'un hızlı atan kalp ritmini dinlemeye ara verdi ve kafasını ona bakmak için kaldırdı.
''Kırdım.''Jungkook gözlerini açtı şaşkınlıkla.
''Aptal mısın sen?''
''Aptalım Jungkook.Aptalım tamam mı?Sen neden geldin benim yanıma?Tekrar kırıcı sözlerde bulunmaya mı?!''Taehyung birden Jungkook'un üstünden kalkmaya yeltendi.Oturur pozisyona geldiğinde tam ayağa kalkacaktı ki Jungkook sertçe onun kolundan tutup üstüne çektiğinde Taehyung'un kalçası Jungkook'un tam penisinin üstüne denk geldi.Jungkook sert hareket sonucu hissettiği kalçayla ağzından inlemesinin kaçmasına engel olurken Taehyung nereye oturduğunun hala farkında değildi.
''Bıraksana lan beni pislik!Bırak ve git evimden.''Taehyung her hareket ettiğinde Jungkook alt tarafını kontrol etmekte zorlanıyordu.
''Rahat dur Taehyung.''Taehyung fark etmeden sürtündüğü penisin kalktığını kalçasına batmaya başladığında anlamıştı.
''Jungkook sikeyim seni!Nerene oturttun beni gerizekalı?!''Taehyung biraz geri çekildiğinde kalkan penisi fark etti.Jungkook'a baktığında terlemeye başladığını gördü.
''Jungkook ne yapacağım?Ağzıma mı alayım?''Taehyung telaşla Jungkook'a baktı.
''Mal mısın Taehyung?Bir şey yapma.''Taehyung çok içtiği içkiler yüzünden kusacak gibi hissetti bir anlığına.Ardından hıçkırıp Jungkook'a baktı.
''Jungkook çok seksisin.''Taehyung Jungkook'un yanına yattı ama sürekli gözleri Jungkook'un kalkmış olan penisine kayıyordu.
''Hıhım.''
''Bir dakika!Sen benden etkileniyor musun?!''Taehyung gülümseyerek Jungkook'a yaklaştı.
''Hayır.Üstünde kim zıplasa böyle olur.Senden etkilendiğim falan yok.''Taehyung sırıtarak elini Jungkook'un kalbine koydu.
''Burası farklı söylüyor ama.Bu kadar hızlı atması benden etkilenmediğin yalanını yalanlıyor.''Jungkook sıkıntıyla acıyan kasıklarını umursamadan ayağa kalktı.
''Ben banyoya gidiyorum.Uzun sürer,bekleme beni.''Jungkook hızlı adımlarla banyoya gidip kapıyı kilitledi.
Taehyung arkasından sırıtırken yatağa yattı.Mutluydu şuan da Jungkook burada olduğundan.Kendini çekmesini saymıyordu.
-