Canım acıyor baba, bugün yapmasan olmaz mı?"
"Yapmamız gerek kızım."
"Neden zorundayız ki? Hem canım çok yanıyor. Ağlasam da beni umursamıyorsun baba, hani beni seviyordun?"
"Evet, seviyorum canım kızım."
"Ama canım çok yanıyor."
"Sadece tadını çıkar. Çok zevkli bir oyun bu."
"Başka bir oyun oynasak?"
"Ama benim en sevdiğim bu." dedi ve yine çırılçıplak kaldım.
Yine aynı acı, ağladığım için yüzüme inen tokatlar, durması için yalvarışım ve yine gözlerimin karanlıkla buluşması...
Asla unutmayacağım, baba. Bir gün intikam alacağım...
Gözlerimi nefes nefese açtım, gördüğüm kabustan dolayı terlemiştim. Nefesimi dengelemeye çalıştım ve yan tarafımdaki komodinde duran suyu alıp içtim. Ardından yüzümü ellerimle kapatıp ağlamaya başladım. Çocuktum, küçük bir çocuk. Oyun oynadığımızı sanıyordum,beni sevdiğini sanıyordum. Babam neden beni sevmedi, neden bana acımadı? Annem, hiç mi sevmedi beni? Hiç mi? Neden Tanrı bana beni seven ve bağrına basan bir aileyi layık görmedi?
Bunu hak edecek hiçbir şey yapmadım.
Düşüncelerim beni deli ederken başımı yastığıma koyup ağlamayı sürdürdüm, bir süre sonra uyku beni kucakladı.
Sabah alarmımın sesiyle uyandım, yatağımdan hemen kalktım ve hazırlanmaya başladım. Sıcak bir duşun ardından saçımı kuruttum. Üstüme siyah bir crop giydim, onun üstüne ise siyah bir gömlek giyip sadece en alttaki üç tanesini düğmesini kapattım. Altıma siyah kot pantolonumu giydikten sonra makyajımı yapmak için makyaj masama oturdum. Yüzümdeki birkaç lekeyi kapatıcıyla kapattım, uzun süre uğraşsam da eyeliner çektim ve mat kırmızı rujumu dudaklarıma sürdüm. Parfümümü sıkıp evden çıktım.
Evimden ayrılıp arabama atladım. Arabayı çalıştırıp telefonuma gideceğim yerin konumunu girdim ve telefonumu, telefon tutacağına yerleştirdim. Navigasyon tarif ederken söylediği yollardan ilerledim ve konumdaki yere ulaştım.
Emniyet merkezine gelmiştim. İçimden kendime, Bol şans Ateş, diyerek içeriye girdim. Bir hademe yerleri paspaslıyordu. Biraz ilerleyince danışmayı gördüm.
"İyi günler, ben yeni çalışanınızım." dedim. Danışman kadın bana sıcak gülümsemesiyle, "Pekala, TC numaranızı söyler misiniz lütfen?" dedi. Hızla cevap verdim. Ardından birini aradı ve gelip beni müdüre götürmesini söyledi. Bir süre sonra danışman kadın bana eliyle arkamı işaret ederek, "Ece ile birlikte müdürün odasına gidebilirsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN AJANI
ChickLitAteş Kaya...çalışmak ve kendi ayakları üzerinde durabilmek adına çıktığı macerada hayatının aşkını bulacağını nereden bilebilirdi ki?