Bölüm 1- Başlangıç

149 9 1
                                    

Yine o çığlık sesiyle uyandim. Çocuk sesine benzeyen iki çığlık sesi. Sonra aniden sesler kesiliyor ama ben tam 9 dakika boyunca bu çığlık seslerini duyuyorum. Alıştığımdan olsa gerek aşağıya inip bakmadım bile. Zaten baksamda birşey göremeyeceğimi biliyorum. Eve geleli daha bir hafta oldu ve ben bütün bir hafta boyunca aynı saatte ayni şekilde bu çığlıkları duyuyorum. Ama asıl sorun, benden başka kimse bu çığlıkları duymuyor ve banada inanmiyor. Yasimda küçük değil yani 16 yaşında genç bir kızım niye yalan söyleyeyim ki.

Bu çığlık seslerinden sonra uykum kaçıyor uyuyamıyorum. İçime bir korku, bir acı düşüyor sanki. Gözlerimi kapatırsam tekrar o çığlık seslerini duyacakmışım gibi geliyor. Yataktan kalkıp, üstüme bir ceket aldım ve odadan çıktım. Annem ben merdivenlerden inerken " kızım hadi kahvaltı hazır" diye bağırdı. Bende "geldim anne" dedim ve mutfağa girdim.
Annem " bugün de duydun mu o çığlık seslerini ?" diye sordu. O an durdum ve ne desem diye düşündüm, evet desem bana inanmayacak, inansa bile ne yapabilirki, o yüzden en iyisi hiç söylememek.
"Yok anne bugün duymadım " dedim. Annemde hemen "bence rüyaydı zaten sen gerçek saniyordun, aman neyse gecti ya ".
Evet bende ilk başta, yani bir iki gün boyunca rüya diye düşünmüştüm ama değil yani hayır kesinlikle bir rüya değil.

Kahvaltımı yaptım ve tekrar odama çıktım. Yaz daha yeni başladı ama ben şimdiden sıkıldım. Anneme beni bir yaz okuluna yazdırmasını söyleyeceğim. Hem yeni arkadaşlarla falan tanışırım. Buraya yeni taşındığımız için henüz arkadaşım yok. Bizim sokakta birkaç kişi oturuyor, benim yaşlarımdaymışlar dedi annem.
Bunları düşünürken bilgisayarı açtım ve araştırmaya başladım " çığlık sesleri duymak". Yazacak daha değişik birşey bulamadım doğrusu. Önüme saçma sapan siteler çıktı. Farkli bir search engine dan aramaya karar verdim. Siteler ingilizceydi fakat 5 yaşından beri English School'a gittigim için ingilizcem gayet iyiydi.
Girdiğim bir sitede değişik sesler duymanin farklı ortamlara, farklı piskolojilere bağlı olduğu yazıyordu. Daha fazla üstünde durmak istemedim ve bilgisayarı kapatıp aşağıya annemin yanına indim.

Annem bahçeden " Moira, kızım, gel Rex'le oyna" diye bağırdı.

Evet adim Moira. Biliyorum çok değişik ve olmayan bir isim ama ismimi seviyorum. Bir yunan tanrıçasının ismi. Hiç araştırmadım ama kader tanrıçalarına verilen isimmiş. Ölümleri benim doğduğum gün olarak bilindiği için annemde böyle bir isim koymak istemiş.

Anneme " geldim anneciğim " diye bağırdım. Bağırmam üzerine dengemi kaybettim ve yan tarafta duran masaya çarptım. Masanın üzerinde ise fincan vardı. Nasıl yaptiysam o fincan tam yere düşerken onu yakaladım ve tekrar masaya koydum. Reflexlerim gelişmiş gerçekten.

MOIRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin