Jeongukk'un anlatımından
Güzel değildi .
Hiçbir şey .
Yaşamanın anlamı dahi kalmamıştı .
Tâki biri beni umuduyla kendine bağlayana kadar .________________________
Sabah uyandığımda gözüme giren güneşin lanet olası ışınları gözlerimle bütünleşiyordu. Bir dakika salonda dayım . Ve koltuk çok rahat , güzel bir koku var burnumda . Lavanta ve orman kokuyor . Lan . Ben birini kucağında dayım . Lan bu kim . "LAN SEN KİMSİN AMİNA KODUGUM . IRZIMMI GEÇTİN IRZ DÜŞMANI!!"
Yerinde zıpladı . Gözlerini ovusturdu ve dediki " Günaydın prenses." " O prenses senin gotune girsin . Kimsin lan sen !" Sinir krizine giricektim ırzıma geçmiş oruspu çocuğu. "Ya ben senin yeni arkadasın taehyung hatırlamadın mı?" Bekle beynim zonkluyordu ağlamaktan. Aşağı doğru kaydığını hissetmiş gibi beni kendine çekti. Bekle hatırladım.". Evet hatırladım." Beni buraya kadar kucağında taşımıştı. " Teşekkür ederim." Anlamsız bakışlar atmaya başladı. Ben ne için teşekkür ettim amına. Evet beni oradan kaldırıp getirdiği içindi." Şey... Hasta olmamam için beni kucağında taşıdığın için teşekkür ederim. " Gülümsedi ve saçıma öpücük kondurdu. Bir sey atıyor veya hissediyordu. Kalbim di bunu hisseden. Bedenim değil kalbim di bunu hisseden. Ah ben ne düşünüyorum ki. Ağzım benden kaçan küçük çocuk gibi güldü. " Ben kalkıyorum ozaman ." Ne hayır burda kal . " Hayır burda benimle kal yeni arkadaşım ben seni çok sevdim." Gülümseyerek söylerken ona bir sarılma verdim. Yanakları yanık tenine karsşı çıkmışcasına al al olmuştu. Sıksam mı acaba yanaklarını? Yeni arkadaşım sonuçta. Elimi ilk yanağına koyduğum anda birşey beklercesine bana bakıyordu. Bakma öyle güzel gözlerinle daha yeni tanıştığım halde kaybolmak istemiyorum. Elerimle yanaklarını iki yana çekiştirip duruyordum" Çok güzel yanakların var." Biraz bekledikten sonra hayatımda verdiğim yada söylediğim en güzel kelime karar olacağından habersizce . " Onları öpebilir miyim? Ama bak sadece ben öpeyim o yanağı başka kimse öpmesin."
HİÇ İÇİME SİNMEDİİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I WON'T HURT YOU / TK
FanfictionTaehyung: ARKADASLAR ARKADASLAR JEONGUKK AGLİYO NAPMALİYİM YARSİM EDİN AEA . . . düzyazı/texting shipler: taekook Sope Nammin chaelisa jensoo