Okumaya basladiginiz tarihi buraya birakabilirsiniiz 🙌Keyifli okumalar 💞
1- Gökyüzü gri
Hafifçe saçlarını arkaya savuran rüzgarın soğuğu bedenini ele geçirip titremesine yol açarken ince kot ceketine biraz daha sarıldı. Ellerini ceketin cebine iyice soktu. Deniz sesi kulaklarını doldururken derince bir nefes çekti ciğerlerine.
Sahil kenarında bir banka oturmuş, saatlerdir, uçsuz bucaksız suyun taşlarla kavgasını seyrediyordu. Denizin hırçın dalgaları taşları ufalayıp kıyısına kum taneleri olarak bırakıyordu. Zihnine kurduğu metaforlardan biri canlanırken suratına minik bir gülümseme konduruverdi.
Hayat bizlerin masum, minicik ama dünyaya meydan okurcasına hıphızlı atan kalplerini alır, hunharca savurur ve ufalayıp bir denizin kıyısına bırakıverirdi. Tehlikenin göbeğine koyar, her an başımıza ne geleceğini bilmemenin korkusu ile yaşamaya devam etmemizi isterdi.
Kendince kurduğu bu edebi metafora göre son zamanlarda "tehlikenin göbeğinde" idi. Hayat onu yerden yere vuruyor, bundan sonra başına geleceklerden habersiz bırakıyordu. Hayat döngüsü bozulmuştu. Koca bir bilinmeze sürükleniyordu ve ne buna karşı koyabilir ne de mücadele edebilirdi.
Sadece yorgun bir beden, dolu bir zihin ve içi hayalleriyle dolu kırgın bir kalbi kalmıştı. Bununla hangi savaşlar kazanılır, hangi dalgalara meydan okunur bilmiyordu.
Taehyung'un kapısını çaldığı ve hayat döngüsünü bozduğu günden beri kendini bir tiyatro sahnesinde gibi hissediyordu. Tek kişilik bir reji ekibiydi sanki. Bir şeyler onun kontrolündeydi ama aynı zamanda değildi. Sahnenin ilerlemesi için gerekliydi, yine de ondan bağımsız ilerleyen bir senaryo bulunuyordu ve o bu senaryoyu artık bilmiyordu. Sadece sahnenin gerisinde neler olduğunu seyrediyor, ufak dokunuşlarla müdahale ediyordu ancak senaryonun mantığı tamamen aynıydı. Arkadaşlarının ve kendi hayatını mahvetmek üzerine kurulmuş bir senaryoyu tekrar tekrar oynuyordu.
Seokjin, vaktin yaklaştığını hissederken sadece derin bir nefes alabildi. Tekrar tekrar dostlarının hayatlarının nasıl mahvolduğunu izlemeye gidiyordu.
Ve yeniden 11 Nisan.
Gökyüzü gri.
"Ve ben, sadece sonunu bildiğim altı kaderi yaşanabilir kılmak için tekrar uyandım."
*****
Selam selam selam
Az çok tahmin ettiniz üzere hyyh temalı, hatta webtoon olan save me'nin zihnimde canlanan devamı(?) niteliğinde bir şeyler çıkardım sanırım.
Şimdilik herhangi bir ship üzerine yazılı değil, ilerleyen süreçte olursa etiketlerde görebilirsiniizz
Umarım seversiniz, görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiraeth
FanfictionHep eskiye özlem duyar, gelecek için çabalamayı unuturuz. Çünkü biz bir dünya dolusu umutsuzuz.