BOHATEROWIE

40 5 0
                                    

          Lexa Woods



Lexa jest jest aktorką, ma 19 lat, mieszka z jej ojcem Tytusem ma też starszą siostrę Anye Woods.

Jej najlepsza przyjaciółka to Octavia Blake a jej dziewczyną jest Costia. 

Mieszka w  domku  nieopodal lasku.



          Octavia Blake



Pracuje w klubie "Polis" razem ze swoim chłopakiem Lincolnem ale chce zostać modelką. Ma 18 lat jej rodzice zmarli jak miała 7 lat,  jej starszy brat to Bellamy Blake. Jest przyjaciółką Lexy i planują razem zamieszkać. 


          Tytus Woods


Ojciec Lexy, po śmierci jego żony zaczął pić oraz bił Lexe.


          Clark Griffin


Ma 18 lat, jest modelką, jej najlepszą przyjaciółką jest Raven Rayes a chłopakiem Finn Colins.

chodzi do technikum modelingu. 

Mieszka z mamą Abby Griffin. Po śmierci ojca obniżyła się troche w nauce i zamknęła sie an ludzi. Abby wraz z Raven starają się jej pomóc ale jak narazie im się to nie udaje. 


          RAVEN RAYES 


Najlepsza przyjaciółka Clark, ma 20 lat, pracuje u swojego wujka Sinclera w warsztacie samochodpwym jako mechanik. Nienawidzi Finna. 


          Bellamy Blake

Starszy brat Octavi, ukończył szkołę, pracuje w galerri handlowej jako ochroniarz. Podkochuje się w Clark.


          Abby Griffin

Mama Clark, przyjaźni się także z Raven, załamała się po stracie mężą ale lepie sobie zvtym radzi od jej córki. 


          Finn Collins 

Chłopak Clark, ma 21 lat, pracuje w sklepie elektronicznym jako sprzedawca.





Od autora:

Więcej bohaterów pojawi się w trakcie, wiem że to jest słabe ale no nie umiem w takie rzeczy.

Z góry przepraszam za błędy.


Clexa Deserved BetterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz