jimin + jin instagram dm
13/06/2022
jimin: 1 haftadir okula gelmiyorsun ve ben 1 haftadir hayatimin en zor anlarini yasiyorum jin.
jimin: o an gozumun onunden gitmiyor, bana ilk ve son seni seviyorum deyisin, benim sana dusmanimmissin gibi vurmam, seni olduren ben olmama ragmen yine de bana 'beni burdan kurtar' bakisi atman...
jimin: gitmiyor jin.
jimin: belki beni sevmekten vazgecersin diye her gun gozunun onunde baska bir kizla yakinlastim.
jimin: bunun aptalca bir plan oldugunu 1 hafta once yani senin okula gelmemeye basladigin gun farkettim.
jimin: seni seviyorum seok...
jin: igrencsin.
jimin: JIN AMAN TANRIM!! SEN MISIN GERCEKTEN??? SONUNDA CEVAP VERDIN!!!!
jin: kes zirvalamayi gerizekali! her sey senin yuzunden oldu.
jimin: ben gercekten ozur dilerim jin...
jin: hala jin diyorsun, inanamiyorum sana! jin oleli 1 hafta oluyor aptal.
jin: hemde kimin yuzunden biliyor musun?
jin: sana acilmak icin cesaret topladigi gun yani tam bir yil once cok mutluydu, senin ondan hoslanmayacagin ihtimali tabii ki aklinin bir kosesinde vardi ama SEN ONA DUSUNDUGUNDEN COK DAHA FAZLASINI YAPTIN!
jin: Jin'in ailesi homofobikti aptal! ve sen ailesinin Jin'in escinsel oldugunu ogrenmesini sagladin!
jin: Jin'e yapmadiklari sey kalmamisti, ama o sadece sana olan askina tutunup hayatta kalmaya calisti.
jin: birde ustune siktigimin kanseri cikti. kanser oldugunu ogrendigi gun yetmezmis gibi birde ailesinin ogrenmesinin sebebinin sen oldugunu ogrendi.
jin: minik ve masum kalbiyle her seyi atlatmaya calisti melegim. ta ki sen okulun bahcesinde Jin'i gozunun icine baka baka baskasiyla opusene kadar.
jin: o gun okuldan karnim agriyor bahanesiyle gitti.
jin: bir daha da gelmedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
retrouvailles ° jinmin
Fanfictionbeni sevdigi icin hayatini yikmistim, nerden bilebilirdim ki kendi hayatimi da yiktigimi?