Prolog

176 6 1
                                    

Nazywam się Diana Lilith Forbes-Morningstar jestem córką Liz Forbes i Lucyfera Morningstara z jednej nocy.
Mama urodziła mnie zanim wyszła za mąż z Billego nigdy go nie lubiłam a potem urodziła się moja przyrodnia siostra Caroline Forbes .
Po jakiś czterech latach po urodzeniu Caroline odszedł.
Ja i siostra byliśmy bardzo blisko ale później gdy skończyłam szkołę to przeniosłam się do Los Angeles i tam skończyłam Studia Artystyczne. Z tatą byliśmy bardzo blisko można nawet powiedzieć że jestem jego kopią tylko żeńską tak jak tata jestem aniołem ,diabłem ale Też jestem wiedźmą bardzo potężną niemam pojęcia skąd to się wzięło no ale nieprzeszkadza mi to .

A co do mojego wyglądu to mam błąd włosy tak jak mama ale z jasnym wyjątkiem jak na kończynach włosów zrobione fioletowe ombre i czarne jak węgiel oczy tak jak tata.

Tak jak wspomniałam wcześniej kocham sztukę od małego najpierw zaczęło się od bazgrania kredką po kartce potem zaczęłam szkicować a później zaczęłam malować .

Pomagam tacie w piekle i w jego nocnym klubie który nazywa się lux . W piekle przebywam też uczę się fachu i takie tam . Moje skrzydła są czerwone a moje pióra ostrza zdalne zabić nawet anioła albo i pierwotnego jeśli bym chciała . Ale potrafię też zmienić twarz na diabelską ale nie tylko twarz mogą bym też całe ciało ale nie robię tego często .
Teraz tata zaczął się spotykać z Chloe Decker która pracuje na komendzie ma córkę która ma na imię Trixie Espinoza po ojcu ma 14 lat i nawet na ten wiek jest bardzo pyskata i mądra.
Jest dla mnie jak druga młodsza siostra tak jak Care (Caroline) . Tata traktuje nas Care i trix jak swoje córki gdy Billi odszedł Spędzał z nami dużo czasu .

No ale dobra koniec o mnie przechodsimy od mojej historii zapraszam 😁

------------------------------

No dobra zaczęłam pisać nawą opowieść bo wpadł mi ten pomysł do głowy mi sobie pomyślałem że napiszę o tym książkę .
Więc mam nadzieję że wam się spodoba .
I liczę na komentarze z recenzjami .
I liczę na gwiazdki.♥️❤️

Ona jest jego a on jej ///TVD /Lucyfer Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz