Seviye 1, beton zeminleri ve duvarları, açıkta kalan inşaat demiri, duvarlara yerleştirilmiş loş floresan ışıkları ve fark edilebilir bir kaynağı olmayan alçak bir sis bulunan devasa bir depodur. Sis genellikle yoğunlaşarak birleşir ve tutarsız alanlarda zeminde su birikintileri oluşturur. Seviye 0'dan farklı olarak, bu seviye, uygun önlemlerin alınması koşuluyla gezginlerin süresiz olarak yerleşmesine izin veren tutarlı bir su ve elektrik kaynağına sahiptir. Ayrıca çok daha geniştir, merdivenlere, asansörlere, izole odalara ve koridorlara sahiptir.Floresan ışıklar herhangi bir zamanda titreyebilir ve dakikalarca hatta saatlerce kapanabilir. Bu gerçekleştiğinde, düşman varlıklar görünebilir. Bu varlıklar nadiren gruplar halinde saldırır ve ışıktan kaçınma eğilimindedir. Işıklar kapanırsa, Adımlarınızı denemeniz ve gezinmeniz şiddetle tavsiye edilir, Garip seslerden kaçınmaya çalışın ve ardından bir oda bulun, Yanınızda bir ışık kaynağı getirdiğinizden emin olun.
Çıkışa Giden Koridor1. katta bir koridor.Seviye içinde, genellikle hayati öğelerin (gıda, Badem Suyu, piller, brandalar, silahlar, giysiler, tıbbi malzemeler) ve saçma sapan nesnelerin (çeşitli araba parçaları, boya kalemi kutuları, kullanılmış şırıngalar, kısmen yanmış kağıt, canlı fareler, bilinmeyen maddeler enjekte edilmiş katatonik durumda fareler, ayakkabı bağcıkları, gevşek bozuk para, insan saçı demetleri). Sandıklara içerikleri nedeniyle ihtiyatla yaklaşılmalıdır, ancak bunlar değerli bir kaynaktır.Ayrıca duvarlarda ve zeminlerde hiçbir kökeni veya anlamı olmayan kaba resimler ve çizimler ortaya çıkıyor. Doğrudan görüş hattında olmadıklarında veya ışıksız olduklarında görünümlerinin değişip kaybolduğu bilinmektedir. Seviye 1'deki aydınlatma armatürleri, titremeye ve tutarsız aralıklarla arızalanmaya meyillidir; bu gerçekleştiğinde, sarf malzemeleri açıklanamayan bir şekilde ortadan kaybolabilir ve düşman varlıklar beklenmedik bir şekilde ortaya çıkabilir. Bu varlıklar nadiren gruplar halinde saldırır ve hafif ve büyük insan topluluklarından kaçınma eğilimindedir. Yanınızda güvenilir bir ışık kaynağı taşımanız ve kaybetmek istemediğiniz eşyaları tutarak uyumanız tavsiye edilir.Seviye 1 ayrıca The Hub'a giriş olarak hizmet vermektedir.varlıklarVarlıklar, özellikle ışıklar kapalıyken, genellikle Seviye 1'de pusuda beklerler. Seviye 1'deki bilinen varlıklar arasında Dullers, yetişkin Facelings, Hounds, Skin-Stealers ve Scratchers bulunur.Koloniler ve KarakollarŞu anda Seviye 1'de bilinen sekiz koloni ve ileri karakol var. Bu kolonilerle buluşmaya çalışmanın, Arka Odalar milyonlarca mil boyunca uzandığı için son derece zor olacağı belirtilmelidir. Bazıları şimdi mevcut olmayabilir; bazıları hiç var olmamış olabilir.Baskıncılar68 üyeli olması beklenen yeni keşfedilen grup;Çoğunlukla düzenli gezginlerle arkadaş canlısıdırlar ve ticaret yapmaya isteklidirler, ancak belirli grupların üyelerini vururlar;Şu anda çok güçlü değiller; (Son Parti Operasyonu sırasında Parti Müdavimleri ile ittifak yaptıklarından şüphelenildikten sonra nakavt oldular)Görünüşe göre, asıl amaçları, arka odalara yolsuzluk veya siyaset eklemenin burayı daha da kötü bir yer haline getireceğini iddia ederek, arka odalardaki her büyük grubu ortadan kaldırmaktır. Kolonileri ve ileri karakolları çalıp ele geçirerek daha da büyümeyi planlıyorlar. Ancak Outpost Funtime'ı çalmaya çalıştıklarında bu başarısız oldu. Anlatımlar bunu göstermese de, bir kamera görüntüsü bulundu. Bu olayda 60 Akıncı öldürüldü. Bu, M.E.G'nin Partiye Katılanlarla ittifak yaptıklarına ve yakın zamanda Midtown Savaşı'nda yok edildiklerine inanmasına neden oldu.Arka Oda Kolonistlerinin Temel TitremeleriNispeten küçük bir taban.Ana gruba aittir.Dost canlısı ve ticarete açık.Nüfus, orada bulunan kişi sayısına bağlı olarak 25 ila 200 arasında değişiyor.Genellikle oradaki insanlar tarafından fandom veya reddit gönderileri için kullanılır.Halka açık Wi-Fi'ye sahiptir ve insanların herhangi bir internet bağlantısı için buraya gitmelerine izin verirGenellikle seviyedeki diğer ileri karakollar veya üslerle etkileşime girer (özellikle 153. Seviye Cumhuriyeti ve Düzenli Cumhuriyet).Seviye 153 CumhuriyetiCumhuriyetin Karakolu Seviye 153. Yaklaşık 40 üyesi var.Hayatta kalanları alır.153. Düzey Cumhuriyeti'nin kuruluşundan beri var.Belirli varlıklar üzerinde ödülleri vardır.60 civarında silahı ve 3 makineli tüfeği var.
Büyük karakol;
Dost canlısı ve ticarete açık;Varlıkların popülasyonunu inceleyin;DNA örneklerini analiz edin ve toplayın;düzenli cumhuriyetSeviye 1'deki en büyük karakol.Ağırlıklı olarak genç yetişkinlerden oluşur.Oldukça arkadaş canlısı, her zaman ticarete açık.Kılavuz Karakol 03Turizm Rehberinin 2. karakolu ve Seviye 1'deki en büyük 2. grup.Varlıklar nedeniyle her zaman ağır silahlı.Arama ve kurtarmalar haricinde normalde ticarete açıktır.Az miktarda malzeme karşılığında bir hafta kadar onlarla (güvenlik için) kalmaya açık.yaptırımDaha önce "çıkıştan" yaklaşık 98m/~321.522 fit güneydoğuda sahte bir duvarın arkasına gizlenmişti.Bilinmeyen varlık/varlıklar tarafından harap edildi.Hiçbir üye bulunamadı, ancak sahte duvarın yakınındayken sesler yaygın.Bazıları hala sakinleri gördüğünü ve hatta onlarla konuştuğunu iddia ediyor, sadece Yaptırım'ın kaderini bilmeyen insanlar onları gördüğünü bildiriyor.Duvarlarda garip işaretler.Hedefleri olarak yeniden doğmak olan bir tarikat olması gerektiği iddia ediliyor, insanlar hala onlarla konuşup yalan söylemediklerini sadece kendilerinin bilebilecekleri şeyleri açığa vurarak kanıtladıkları için çoğu kişi tarafından canlı kabul ediliyor.Belgelenen tüm üyelerin sol yanaklarında bir yara izi olduğu için kolayca tanınabilir.OFSEB Vaha LyraGezginleri barındırır, tedarik eder ve işe alır;Nüfus ~130;Sarf malzemeleri tedarik zincirlerine bağlıdır;Ticarete açık değil, ancak geçen yolcuları tedarik etmeye istekli.Girişler ve ÇıkışlargirişlerSeviye 1'in birçok girişi vardır; bir çok seviyede sıradan kapıları açmanın küçük bir seviyeye çıkma şansı vardır.Düzey 0'da kırpma yapılmadan bu düzeye girilebilir.Bu seviyeye girmek için Seviye 1.5'te Noclip.Bu seviyeye, The Younging tarafından Seviye 995'te verilen bir kolu değiştirerek girilebilir.Bu seviyeye, Seviye 1051'deki sayısal tuş takımında doğru sayı girilerek de girilebilir.
ÇIKIŞLAR
Arka Odaları keşfetmeye devam ederek Seviye 1'den çıkılabilir. Düzey 1 genellikle Düzey 2'ye veya Düzey 0'a geri döner. Düzeyden çıkmanın diğer yöntemleri aşağıdaki gibidir:Kilitlenmemiş bir kapı Seviye 2'ye yol açabilir.Hub'a bu seviyeden erişilebilir. Seviye 1'in girişinden, koridora doğru ilerleyin ve kapıda durun. Kapıdan geçin ve koridorun sonuna kadar devam edin. Ardından, seviyenin girişine geri dönün. Şimdi sola veya sağa giden farklı bir yol olmalıdır. Solu al. Başka bir ayrılık olacak. Sağa dön. Ardından, bir sonrakinde sola dönün ve bir sonrakinde sağa dönün. Doğru yol alınır alınmaz, yol A ve B etiketli iki kapıya çıkacaktır. B kapısını alın. Bu kapıdan geçtikten sonra, yeni oda bir öncekiyle aynı görünecek. Şimdi, A kapısını al. Bu, The Hub'a açılan kapıdır. Bu adımlardan herhangi biri yanlış bir şekilde tamamlanırsa, örneğin yanlış dönüş yapmak veya iki katına çıkmamak gibi, kişi tamamen rastgele bir yere gidebilir.Bir şekilde Entity 126 ile karşılaştıysanız ve yakalandıysanız, öldürülmemek ve onun tarafından Seviye 6'ya sürüklenmek için küçük bir şans olacaktır.Çıkışları olan duvarlardan herhangi bir kesinti yapılmaması, Seviye 229 veya Seviye 188'e yol açabilir.Nadiren, bu seviyede uykuya dalmak, 1950'deki yatak odalarından birine yol açabilir.Siyah bir oyuncak bebek bulmak ve onunla etkileşim kurmak, kişiyi 7453. Seviyeye ulaştırabilir.Boşluğa düşmeden duvarların diğer tarafından geçilmezse Seviye ½'ye ulaşılır.