5:30 van és megszólalt az ébresztőm. Kiszálltam az ágyból. Beágyaztam. Beraktam a kávé gépbe a kapszulát, és addig az új sulin járt az agyam.
Bele is ittam a kávéba. 3 perc alatt megittam. Ilyen se volt még;).
Felöltöztem, és elindultam az új suliba.
Épp hogy beestem az iskolába. És máris össze ismerkedtem egy aranyos lánnyal. Ha jól emlékszem Tara a neve.
-14:00-
Nagyon jól elvagyunk Taraval, de sajnos haza kell mennem.
-Szia Tara! Örülök hogy ilyen jól kijövünk.-mondtam neki aztán megöleltem.
-Lilla ne felejts el írni instán!-gyorsan utánam kiállította még a lány.
Természetesen hallottam, és mosolyt is csalt az arcomra vele. Annyira boldog lettem, hogy egyszer csak a földön találtam magam. Még jó magam is azt hittem, hogy megszédültem addig a pillanatig, amíg meg nem hallottam egy hangot.
-Szia! Bocsi. Sietek edzésre, mert ha újra elkéstek engem megölnek.-mondta az ismeretlen fiú.
-ouh. Semmi.-mondtam. Ezzel a srác megfogta a kezem és felhúzott a földről.
-új vagy? Vagyis Bocsi csak még nem láttalak.-mondta a srác egy kicsit zavarban.
-Te ilyen menő srác féleségű vagy?-kérdeztem, mivel nem volt bunkó, bár ha ide jártam volna és ezt kérdezik lehet rosszul éreztem volna magam ez miatt.
-Pont bele a közepébe. De akkor ezek szerint új vagy.-mondta a srác egy enyhe mosollyal az arcán.
-Pontosan, de fuss edzésre. Nehogy elkéss.-mondtam nevetve.
-Sietek, de előtte egy nevet kaphatok?-kérdezte aranyosan az ismeretlen fiú.
-majd kitalálod😉-mondtam. És ezzel ott is hagytam a fiút.
YOU ARE READING
Szia, Bocsi ||Nick Nelson FanFiction||
Fanfiction-Szia! Bocsi. Sietek edzésre, mert ha újra elkéstek engem megölnek.-mondta az ismeretlen fiú. -ouh. Semmi.-mondtam. Ezzel a srác megfogta a kezem és felhúzott a földről.