-suliban-
Amint beléptem a suliba az összes szem rám szegeződött. És a ruhámra. Amint oda jött egy nagyon ismerős fiú, a Golden Retriverem ott is.. vagyis Nick ott is termedt.
-Szia B*n! Mit szeretnél Lillától?-kérdezte dühösen gyilkos szemekkel Nick.
-Hát...-nagyon láttam rajta hogy elgondolkodott.
-Jó mind2-en tudjuk a választ, menj vissza Harryhez-mondta ingerülten Nick.Azt hiszem Harry senkinek se mesélt rólam.., csak arról hogy gyönyörűnek talál. De akkor is. Hát akkor én senkinek se mondok semmit se. Csak Harryn járt az eszem addig amíg egy hang meg nem töri a csendet.
-Mi az?-kérdezte a fiú.
-Mi?-kérdeztem vissza, hisz hirtelen a világomat se tudtam. Csak a szokásos.
-Elbambultál.-válaszolt Nick.
Mosolyogtam rá, mert nem tudtam mit válaszolni.Konkrétan egész nap Harry Greenen járt az eszem. És ezt azért nem mondom el senkinek sem, mert azt hiszik szeretem. Mármint szeretem. Csak nem úgy. Vagyis úgy. Attól függ mit jelent hogy úgy.
Testvérileg. Jah, most amúgy ettől én is meglepődnék, ha nem tudnám. Jó gondolom pár tanár sejti, hogy testvérek vagyunk. Vagy csak azt hiszik név rokon. Amúgy még senkinek se beszéltem Harryről. Vagyis a régi suliban. De az nem volt gáz, mivel senki se ismerte. De amúgy tök örülök, hogy csak pár srác azt hiszi bejövök Harrynek, mivel gáz lenne ha Tara megtudná, hogy van bátyám.
Főleg hogy egy ILYEN bátyám, mint Harry Green.
Mindenki tudja milyen Harry. Ezért nem kell bemutatnom, főleg saját magamnak nem.
Néha meglátogat még Harry. De elköltözött tőlem.-15:00-
Ezek a gondolatok voltak a fejembe amíg oda nem jött hozzám egy fiú.
-Szia hugi! Annyit szeretnék mondani, hogy Nick mellett fogsz ülni Francián.-mondta mosolygósan az édes tesvérem. JEEJ! "édes" Harry Green minden csak édes nem. Bár velem elég kedves. Muszáj neki, mert a testvérem. Meg amúgy is ha nem, akkor megverem.-Hahoo! Hugi hallasz?-kérdezte aggódóan Harry.
-ühm persze! Az jó! Csak gondolkodtam.-válaszoltam.
-Amúgy... össze illetek Nickkel!😏-nézett rám perverz tekintettel a fiú. Nem bírtam tovább elkezdtem nevetni. És Harry is. Ezt lehet nem kellett volna. Hupsz.És hogy miért is gondolom ezt? Mert Nick Nelson éppen Harry Green felé közelít...
-Harry!-szólt Nick a tesómnak, majd oda jött hozzánk.
-Mit szeretnél Nick?-nézett Harry a legjobb haverjára.
-Ezt nekem kéne tőled megkérdezni.-kontrázott vissza Nick.Láttam Harryn amit láttam. És az nekem nagyon nem tetszett. Ismertem. Ismerem Harryt. És ez nem jót jelent.
-ÁLLJATOK LE!-ordítottam rájuk.
-inkább te állítsd le a pasid.-forgatta meg a szemeit Harry.
Nick éretlenül nézett.
Szerencse hogy ott voltam, mert ha nem. Ők ketten szétszedik egymást.
-Mi a pokol folyik itt?-kérdezte Nick 5 perc múlva
-Ha nem esett le volna te barom, mi tesók vagyunk.-mondta ingerülten Harry.
Nick a homlokára csapott.
-Tényleg..-mondta szégyenkezve.
Természetesen mivel 7. Óta legjobb barátok, így hamar kibékültek. Tök sokáig elvoltunk.-17:00-
-Nick! Erről egy szót se senkinek. Hogy mi tesók vagyunk.-mondta Harry.
-jó, oké! De miért? Tök menő. Meg Lilla is úgymond még menőbb lenne.-mondta Nick. Közben a tarkóját vakarta.
-Azért, mert a volt sulimban is csak Harry miatt lettem menő.-mondtam ki érzelmek nélkül.
-Ohh, sajnálom, de akkor már értem miért van több mint 10k követőd.
YOU ARE READING
Szia, Bocsi ||Nick Nelson FanFiction||
Fanfiction-Szia! Bocsi. Sietek edzésre, mert ha újra elkéstek engem megölnek.-mondta az ismeretlen fiú. -ouh. Semmi.-mondtam. Ezzel a srác megfogta a kezem és felhúzott a földről.