začátek

146 6 2
                                    

Jednou jsem přišla domů ze školy koukala jsem se na YouTube videa a Madbros vydali nové video a mněli tam hosta jmenoval se Blazer a hrozně se mi začali líbit jeho videa.
Jednou jsem jela na YouTube akci a když jsem tam dojela bylo tam spoustu dobrých youtuberu ale nikde sem neviděla Blazera tak sem z toho byla  smutná ale odfotila jsem se se spoustu dalších youtuberu pak už akce končila a já šla s kamarádkou na hotel kterej sme měli objednanej a moje kamarádka říkej me ji "nina" šla napřed já sem se chtela ještě jít kouknout po okolí a když sem šla pomalu naspatek uviděla sem Blazera rozběhla jsem se za nim a ptala se ho jak to že nebyl na ty akci a on mi začal vysvětlovat že mu nejel vlak a pak SME si ještě povídali a zeptal se me jestli by h s nim zítra někam nezasla souhlasila sem a rozlohu díla sem se s nim.
Přišla sem na pokoj a nina se me ptala jak to ze jsem tak šťastná a já ji  odpověděla ze jsem potkala Blazera a ze mne zejtra nekam pozve nina mi pomalu začala zavidet ale nevadilo ji to protože ji se líbil Expl0 což mne moc ne udělali SME si jídlo udělali higienu a šli SME spát ráno jsem se probudila a šla se připravit .Moje černý vlasy sem měla nakulmovane a dlouhé po pás,vzala jsem si na sebe černý leginy, bílé tilko a černou koženou bundu, vzala jsem si bílé conversky vzala mobil a klice od pokoje rozloučila se s Ninou a šla za Blazerem.
Vyšla jsem z hotelu a Blazer tam nebil posadila jsem se na lavičku a čekala na Blazera neuteklo ani 5minut a už Blazer přiběhl a omluvil se mi že zaspal já omluvu přijala a řekla tak kam dem?:)
Blazer:no já nevím kam chceš ty?
Já (kat):hele ty vlastně jezdíš na BMX že jo?
Blazer:jo ty to umíš???:)
Kat:jo můj bracha mě učil a jezdim už od svých 7let:D
Blazer: tak dem si za jezdit?:D
Kat:jo hele mužů ti říkat Pavel že jo?:)
Blazer:jo a jak mam říkat já tobě?
Kat:říkej mi kat:)Pavle
Pavel:OK kat dem?
Kat: jo:))
Šli jsme si za jezdit na bmx a hrozné me to bavilo s Pavlem SME zkoušeli různý triky a tak byli jsme tam 4h pak už SME nemohli tak SME si řekli že by jsme mohli zajít na večeři protože už byl docela večer.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 31, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Blazer❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat