Ontmoeting met Joshua.

35 3 0
                                    

De lessen vliegen voorbij en de 2e pauze begint. Samen met haar vriendinnen loopt Noah naar buiten om te eten. Omdat het 28 graden is besluiten ze om buiten te gaan zitten. Als ze naar hun vaste plekje buiten willen lopen komen ze langs een groepje jongens. "Fjuitfjuij Wohohoww!!" komt er uit een van de jongens zijn mond. "Waar fluit je naar?" vraagt Noah onschuldig. "Nou babe naar jou, je ziet er goed uit. Haha sorry ik ben Joshua" hij steekt zijn hand uit naar Noah. "Oke Joshua ik ben Noah" ze schud zijn hand. "Maar floot je naar me omdat je denkt dat ik knap ben?" vraagt Noah ondeugend. "Haha nou eigenlijk wel maar nu ik je gesproken hebt wil ik je eigenlijk beter leren kennen, veel beter zelfs." 'Omg wat een lekkerding en hij floot naar mij😱' is het enige wat door Noah dr hoofd spookt. "Wat bedoel je daarmee Joshua?" zegt Noah verlegen. "Noah niet verlegen doen." Ehm zou je het leuk vinden om misschien ehm met mij ehm op ehm date te gaan ehmm" vraagt Joshua alsof hij enige spanning voelt. "Oke Joshua is goed wanneer?" "Vanavond? Oh en alsjeblieft noem me Josh" "Oke Josh vanavond is goed" ze pakt een briefje uit haar broekzak en een pen uit haar tas. Ze schrijft haar telefoon nummer en adres op het briefje. "Wauw ik kom je vanavond halen om 7 uur." "Josh wat moet ik aan?" Noah heeft ontzettend veel zin in de date met Joshua en wil er geweldig uitzien. "Casual maar een beetje stoer misschien?" Ze knikt en kust Joshua's wang "Tot vanavond Josh!" en ze loopt terug naar de meiden die haar de hele tijd hebben staan aangapen. "Wat?" vraagt Noah lachend. "Jij hebt een date met HEM?! Hij is kapot knap!! Serieus girl je hebt echt geluk!" zegt Jenna een beetje jaloers maar wel blij voor haar vriendin. Noah lacht en knikt samen lopen ze verder om te eten aangezien het pauze is. 'Dit wordt een top avond ik weet het zeker!' spookt door Noah dr hoofd. De bel gaat en de meiden lopen naar het lokaal Nederlands. Ze hoeften hun boeken niet mee te nemen omdat ze een film zouden haan kijken. Aangezien het het laatste uur voor Noah is hoopt ze dat deze les niet uitloopt.

RebelsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu