Prolog

89 4 4
                                    

Splot historii uczniów jednej z nowojorskich szkół...

(Louis Tomlinson story)

Louis to bezczelny "niegrzeczny chłopiec". Jest w szkolnej elicie, a każda dziewczyna o nim marzy. Amy - nowa uczennica, już w pierwszy dzień podpada najpopularniejszej osobie w szkole - Rachel, czym skazuje się na brak akceptacji u innych. Podoba się Louisowi, więc chłopak postanawia jej pomóc, jednak nic za darmo... Proponuje w zamian bycie przyjaciółmi z korzyściami - ma być na każde jego zawołanie. Dziewczyna na początku nawet nie bierze tego pod uwagę, ale w końcu nie wytrzymuje zaczepek innych, a brak jakichkolwiek znajomych tak ją dobija, że się zgadza.

(Luke Hemmings story)

Lukę od zawsze był bardzo zżyty ze swoją babcią, jednak jego rodzice od dawna nie żyją, a on sam nie jest w stanie utrzymać ich obu. Ledwo sobie radzi, poświęcając czas nauce i dorywczej pracy, a stypendium i zarobki są jedynie w stanie opłacać rachunek za małą kawalerkę z dwoma pomieszczeniami (łazienką i kuchnio-sypialnią), dlatego jest zmuszony nie kwestionować pobytu Fliss w domu starców. Pewnego razu, podczas odwiedzin, spotyka tam Bridget - nową opiekunkę i od tego czasu zaczyna codziennie przychodzić do babci chociażby na krótką chwilkę. Starsza pani zauważa co jest grane i postanawia wraz z jej znajomymi z domu starców zeswatać młodych.

(James McVey story)

Naomi, szkolna "popularna dziewczyna" traci nogę w wypadku samochodowym. Po tym wszystko toczy się szybko. Popularność spada do zera, dawni przyjaciele się odsuwają, a sama musi na zawsze pożegnać się z poprzednim życiem. Nie udaje jej się zaprzyjaźnić z kimkolwiek kto byłby chociaż na poziomie "normalnych uczniów", więc musi nauczyć się żyć na całkowitym uboczu, wśród szkolnych kujonów. Między nimi poznaje Jamesa, który był w podobnej sytuacji.

(Harry Styles story)

Aye z racji, że jest najlepszą uczennicą zostaje poproszona przez nauczyciela o pomóc Harremu - szkolnemu bad boy'owi i przy okazji bezmózgowi (jak na początku się jej zdaje). Robi to tylko i wyłącznie dlatego, ze dostanie za to podwyższenie oceny z W-Fu, czyli jedynego przedmiotu, który jej nie idzie. W międzyczasie zakochuje się w chłopaku. Pomaga mu wyjść z nałogów i uczy postępować poprawnie, a on wkłada w jej poukładane życie trochę adrenaliny i spontaniczności. Co jednak gdy dowie się, że dziewczyna nie robiła nic bezinteresownie?

(Calum Hood story)

Z Calumem nigdy nie było łatwo. Nie raz został wydalony ze szkoły za psikusy. Jego rodzice to wykształceni, poważni ludzie, a brat to szkolny prymus. Rodzina jest nim zawiedziona, bo to ich największa porażka i zwyczajnie sobie z nim nie radzą. Zapisując się do nowej szkoły obiecuje nie sprawiać kłopotów i gdy wszyscy myślą, że chłopak się zmienia on tak naprawdę planuje coś większego. Przy okazji zakochuje się w najlepszej przyjaciółce dziewczyny brata - Skylynn, która nie popiera krzywd wyrządzanych przez chłopaka innym.

(Tristan Evans story)

Tristan od zawsze uwielbiał muzykę, w przeciwieństwie do jego rodziców, którzy nią szczerze gardzili. Uważali ową pasję za stratę czasu, dziecinadę i ścieżkę do grona zdemoralizowanych nastolatków, z którymi ich syn definitywnie nie powinien się zadawać. Tris po namowie ojca zapisuje się do szkolnej reprezentacji piłki nożnej i ku jego zaskoczeniu zastaje tam coś co zatrzymuje go w drużynie na dłużej, a w zasadzie kogoś...

(Niall Horan story)

Kiedy pewien wysoko postawiony biznesmen dowiaduje się, że jego znajoma ze studiów ma problemy finansowe, namawia ją, aby wprowadziła się do niego wraz z córką i daje jej prace. Jedynym problemem jest Niall - jego syn, który wciąż sprawia problemy. Carmen (córka Rose) to jego całkowite przeciwieństwo. Chłopiec ją intryguje, więc mimo ostrzeżeń matki nie zamierza go unikać...

Witam! Jeszcze nigdy nie widziałam ff opisującego parę historii, wiec mam nadzieje, ze ten pomysł się wam spodoba. Jeśli tak to proszę o komentarze i gwiazdki.

Miłego dnia! xx





To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 22, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Historia Nowego YorkuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz