Sonunda yolculuğunuz bitti bu nedenden dolayı da çok sevinçliyim hemen uçaktan valizleri aldık te yürümeye başladık biraz yürüdükten sonra otele gelebilmistik ben kardeşim yaren ile paylaşacaktır odamı maalesef biraz mutsuzdum ama tatilinin içine edecekti çünkü biliyorum neyseki odamıza çıktık yaren gicigi hemen kıyafetlerini yerleştirmeye başladı ben de öyle biraz telefona batım daha sonra da valizimi dolaba yerleştirmek için açtığında valizimin içinde başka eşyalar önce şaşırdım hemen baktım gerçekten de bunlar benim eşyaların değildi acaba kadına ait bir şey telefon numarası varmı diye baktım ama yoktu ya ben bu kadını nereden bulacaktır simdi hemen babamın yanina gittim olayı anlattıktan sonra bi dışarı çıkalım bakalım bi belki kadın da çıkmıştır diye dışarı cikmistik biraz bekledikten sonra uzaktan bir kadını bize doğru koşarak geldiğini gördük elinde de bu valizin aynisi yani benim valizim vardı içimden çok şükür dedim hemen geldi yanımıza ve olayı anlattı biz de evet haklisiniz dedik neyse valizleri değiştirdik ve ben idama çıktım tam herşey tamamlandı diyecektim ki mayomun eksikliğini farkettiği evet önce biraz uzulmustum ama yapacak bir şeyim yoktu neyse sonra alırım diye düşündüm valizi bir açtım ki valiz karman çorman benim o düzgünce kat aldıklarından eser yok hemen kadını sucladim tabi ama o da benim gibi bana ait busey aramistir diye düşündüm de insan düzeltir de koyar yahu neyse dolaba da eşyalarını koyduktan sonra babamın yanina gittim ve para istedim babam bana 100lira verdi ben de hemen gittim biraz bakinirken tam bana uygun ve benim tarzın tam istediğim gibi bir mayo hemen gidip aldım fiyatına bakmadan kasaya doğru yoneldigimde çok sıra vardı biraz bekledikten sonra nihayet sıra bana gelmişti kasiyer kadın 150 lira deyince nutkun tutuldu birden ne yapacağı hilemedim ve arkamda da bir suru sıra vardı sonra aekamdaki elli lira uzattı buyrun dedi ben ne oluyor dedim hemen yalniz erkek çok yakisikliyiydi o da paranız yetmedi ne yapayım biz de sıra bekliyoruz dedi ben istemez dedim ve oradan uzaklastim. Daha sonra oradan kendime un daha ucuz bir mayo aldım ve otele gittim otele gittiğimde annem hadi hazırlan sahile gidiyoruz dedi ben dde tamam diyerek idama geçtim amda yaren eşyalarını karistiriyodu hemen sinirlendim ve ona hic bagirmadan sessiz bi şekilde yaklasara k saçını çekmeye başladım ve azını kapadım çünkü bagirirsam bana babam kizacak biliyorum benziyordu ben de bıraktım neyse sahile gittiğimizde annem limonata almaya gitti ben de tam yerine kurulmuştum babam da arkadaşını görmüş onun yanina gitti Abim ise bir kızla konuşuyor utanmaz ya bi de bana der neyse yaren de mal gibi kumdan kule yapıyı kaç yaşına gelmiş hala annem tam bana limonatayi getiriyordu ki üzerime döktü en sinirlendim tabi ama yapacak birşey yoktu annem önce çantadan ıslak mendil getireyim bekle dedi ben de bekliyordum ki o rrada bana mayo alan yakışıklı önümden geçti ve mayoyu uzerime attı bir gün lazim olacani biliyordum dedi kutlama eğilerek o sırada da Abim görmüş onun yanına geldi hemen ne yapıyorsun diye o ne dedi dersiniz sevgilim sanane lan diyerek üzerine atladı bende o benim Abim ne yapıyorsun deyince hemen uzaklasti bas belası ya bütün her şeyi bana birakti Abim babam ne diyecekti simdi ..........