Pian tetap ikut keras kepala dan keras hatinya. Dia tidak mahu lagi mendengar kata kata sesiapa pun. Baik nasihat ataupun pandangan. Dia tidak peduli dengan itu semua, apa yang penting baginya, apa sahaja yang dia hendak dia dapat.
" Engkau tahu Pian, perempuan yang engkau bunting kan itu, adalah emak yang melahirkan engkau."
Kata kata pak Akob yang masih terngiang ngiang di telinganya." Manalah aku tahu, mak Nah itu perempuan yang melahirkan aku, yang aku tahu, emak aku adalah Mariam."
Balas Pian, dengan hati yang mendongkol, kerana semua orang menyalahkan dia diatas apa yang telah berlaku. Tentang Pian mengaruk meniduri semua perempuan yang dia suka, itu memang salah Pian. Tetapi yang dia membuntingkan mak Nah itu, memang bukan salah dia. Kerana dia memang perempuan yang melahirkannya.Kejadian itu berlaku kira kira dua puluh empat tahun yang lalu, lebih kurang hampir sama usia dengan pian. Mak Nah telah di rogol hingga mengandung. Ketika itu dia berusia empat belas tahun. Setelah melahirkan, demi untuk menjaga maruah keluarga, anak tersebut telah di serahkan kepada keluarga angkat. Anak itu adalah Pian. Sebenarnya Pian tidak kesah dengan perkara itu, yang dia tidak berpuas hati, mengapa setelah perkara terjadi baru timbul cerita tersebut.
Satu perkara lagi yang Pian tidak boleh terima, bila mengatakan bahawa Yana itu adalah adik sesusuan dengannya, yang di anggap sebagai muhrim, tidak boleh kahwin. Sedangkan sudah pun berkali kali Pian menidurinya. Sudahlah dia hendak berkahwin dengan Syikin pun tidak boleh, kerana janda arwah ayahnya. Sebab itu jugalah dia tidak bertegur sapa dengan Manan, kerana dia mengendeng ngendeng Syikin. Sedangkan Pian lah yang sudah lama berhajat pada Syikin.
Fikir punya fikir, lama lama Pian sudah tidak peduli lagi. Dia buat sahaja apa yang dia suka. Dia menganggap semua orang tidak boleh melihat dia senang. Ada sahaja yang tidak kena di mata mereka. Apa sahaja yang dia buat, semuanya salah, semuanya tidak betul. Mereka sahaja yang betul, fikirnya.
" Betul ke mak Nah tu ibu yang melahirkan aku, kalau betul, takkan dia tak tahu aku ini anak dia, dan membiarkan aku menyetubuhi nya."
Bisik hati Pian. Entah berapa kali Pian telah menyetubuhi nya, hingga membuat dia sekarang mengandung. Walaupun Pian sudah mendengar mengenai siapa dia dengan mak Nah, Pian tetap mendatangi juga mak Nah. Dia hendak mendengar sendiri dari mulut mak Nah tentang perkara tersebut.Hari itu ketika Pian bersama mak Nah, Pian tetap melayan dan melakukan mak Nah seperti yang biasa dia lakukannya. Mak Nah juga seperti biasa, dia tidak menyatakan persetujuan dan tidak juga membantah, ketika Pian mencumbui nya. Entah mengapa, dia begitu bernafsu sekali pada mak Nah. Apalagi dengan keadaan mak Nah yang sedang mengandung seperti sekarang.
" Ssss...emmm...ssss..."
Mendesis desis dan mengeluh mak Nah, ketika Pian mengerjakan buah dada dan puting teteknya.
" Eeerrr...heeerrr..."
Merintih rintih dan mengerang dia, bila Pian mengerjakan puki dan biji kelentitnya. Seperti biasa juga, Pian akan buat mak Nah menggelepar kenikmatan dengan menggunakan mulut dan tangannya dahulu, sebelum dia menggunakan butuhnya.
" Haark, aarkgh."
Terpekik pekik mak Nah ketika Pian mengerjakan puki nya.Larat dia mengangkat angkat punggung, dan sebahagian tubuh nya, dengan adanya bebanan di perutnya. Sebagai meluahkan apa yang sedang dia rasa ketika itu. Puas menggelinting, mak Nah pun memekik.
" Aaaaaarkgh."
Sebagai tanda kemuncaknya telah sampai. Dan selepas itu, barulah Pian terus ke acara utama.
" Aarkh."
Butuh Pian pun terus membenam rapat, lalu sambil bercelapak, dia pun melakukan sorong tarik butuhnya.Walaupun bergerak lancar, tetapi Pian sangat berhati hati. Dia tidak mahu hingga menjejaskan kandungan mak Nah. Dia bercelapak pun dengan meninggikan tubuh, supaya tidak terlalu bersentuhan dengan perut mak Nah yang sudah semakin membesar itu.
" Emmmm...emmmm..."
Keluh mak Nah menerima tindakan dari Pian. Walaupun seperti kurang bertenaga, tetapi cukup untuk mak Nah menikmatinya. Hingga sampai ketika nya, mak Nah pun memekik.
" Ark, aaaaaarkgh."
Dengan tubuh yang bergetar, sebelum terkejang untuk beberapa saat. Dan kemudian ianya pun beransur ansur mengendur.
YOU ARE READING
caca merba
Short StoryKesah mengenai seorang lelaki yang kecewa kerana kekasihnya telah menjadi ibu tirinya. Sebagai melepas kemarahan, dia telah meniduri ramai perempuan termasuk muhrimnya, ibu yang melahirkan, adik tiri, adik sesusuan dan ibu tiri.