Ik ben juist klaar met mijn zwemtraining en loop door het park terug naar huis.In de verte zie ik 5 jongens op een bankje zitten :
- een blonde jongen me felblauwe ogen
- een bruinharige met blauwe ogen
- één met kortgeschoren haar en een moedervlek in zijn nek
- ook een jongen met een getinte huid en zwart haar
- en als laatste een jongen me bruin krullend haar
Ik hoor ze luid lachen je moet weten dat ik heel verlegen ben dus wil ik zo snel mogelijk passeren langs die jongens .Ik versnel mijn pas maar tot mijn spijt steekt de jongen me zijn getinte huid zijn voet uit om mij te laten struikelen.Natuurlijk verlies ik mijn evenwicht even lijk ik te vallen maar al snel vangt 1 van de jongens mij op.Ik kijk in zijn felblauwe ogen het is die blonde jongen lief glimlach ik naar hem.Ik ben Niall zeg de jongen en steekt zijn hand uit , ik schud hem(dat is nu eenmaal de gewoonte iemand stelt zich voor en je geeft elkaar de hand waarom weet ik niet maar het is gewoon zo.)"Courtney" zeg ik. En dit zijn Louis , Liam , Harry en Zayn.Zayn dacht ik zo heet de jongen dus die me bijna liet vallen gelukkig was er Niall. Euhm..leuk jullie teontmoeten maar ik moet weg daag ! Ik voel hun blikken in mijn rug prikken. OEF ! Eindelijk thuis. "Ik ben thuis!" roep ik. Is goed schatje ga maar aan tafel zitten het eten is klaar. Papa en Lucas komen er bij zitten. En zin in morgen? Vraagt papa. Want we zijn verhuist naar Bradford Omdat papa een nieuwe job kreeg. Vandaag eindigde de Krokusvakantie. "Ja." Lieg ik.Als ik klaar ben ga ik naar boven en start mijn pc op. Ik meld me aan op facebook en zoek die jongens van vamiddag op.Eigelijk als je Niall zijn foto eens goed bekijkt is hij wel erg HOT! (en single) de rest is ook single Behalve Louis.Hij heeft een lief Eleanor noemt ze.Zou ik ze een vriendschapsverzoek sturen?Nee anders lijk ik zo wanhopig vind ik. Ik kijk op de klok 10:15 , Ik sluit mijn pc af en ga mijn tanden poetsen.Als ik in mijn bed lig zit ik nog te denken aan die 5 jongens.Was ik maar niet zo snel weggelopen misschien zou ik dan al vrienden hebben nu heb ik er nog geen.Ze lijken me wel tof. Misschien zie ik ze wel nooit meer dat zou heel jammer zijn."Och Courtney slaap gewoon jullie zouden toch geen vrienden worden!"Zeg ik tegen mezelf. Na een tijdje val ik in slaap.
Opstaan Slaapkop! Mama komt mijn kamer in en trekt de gordijnen open.Het licht verblindt me ik moet even knipperen voor ik iets anders dan zwart zie. Ik kijk op mijn klok 07:50 nog ongeveer 45 minuten voor ik op school moet zijn.Ik trek mijn skinny jeans aan met een oranje sweater. gelukkig is het vandaag maar een halve dag school want de laatste 3 lessen vallen weg.Ik smeer vlug een boterham en prop hem in mijn mond."Heb je drank mee ?" vraagt mama.Ja zeg ik. Ik controleer mijn boekentas tog nog eens vlug voordat ik vertrek.Het is maar 5 minuten stappen. Ik ben weg! Roep ik voordat ik vertrek. Bye schat roept mama.
Hier sta ik dan helemaal alleen voor de grote school.Niet denken Courtney gewoon doen!Zeg ik tegen mezelf. Ik duw de deur open en stap naar binnen.kluisje 108....jah hier is het ik stop mijn spullen die ik niet nodig heb erin en haal de nodige eruit. Ik bekijk aandachtig de plattegrond. Pffffff ik snap er niets van denk ik in mezelf. Er valt een schaduw over de plattegrond. Nieuw hier? Hoor ik een bekende stem vragen.Ik kijk in 2 felblauwe ogen. Niall schreeuw ik in mezelf. Er verschijnt een glimlach op mijn mond.Ja zeg ik. Naar welk lokaal moet je? Naar Lokaal B12. "Cool!" roept Niall. Waarom ?Je zit bij mij in de klas samen met Louis en Zayn. Pas de volgende uren zitten Harry en Liam ook bij ons.Hij begeleid me naar de klas. Dames eerst zegt hij lachend. Ik krijg een glimlach op mijn mond. Hier gaan we dan de eerste schooldag
JE LEEST
Changed My Life
FanfictionCourtney komt de lieve Niall tegen in het park. Later blijkt dat ze samen met hem in school zit. Ze wordt vrienden met hem,Louis,Lial,Harry en Zayn. Haar leven gaat goed tot dat ze 1belangrijke beslissing moet nemen die haar leven zowat helemaal kan...