Mikor kinyitottam a szemem egy fehér szobába voltam. Biztos a korházba vagyok. De miert is? Olyan régies a szoba-gondolkodttam. Aztán olyan történt amire gondolni se merttem. Az ajto kinyilt oda fordulttam mert gondolttam a szüleim azok de....nem ök voltak....maga Erwin Smith parancsnok volt az. Mi a szar??-gondolkodttam magamban.
-Szervusz-köszönt. Jobban vagy?Kicsit gondolkodnom kellet de erre nem ertem rá ezért vissza köszönttem.
-Jo napot. Koszonom,jobban vagyok.
-Renben ennem örülök. Hogy hívnak?
Basszus most mit mondjak. A sajat nevemet nem mondhatom. Gyorsan valamit ki kell találjak.
-Fogalmam sincs.
-Szoval nem emlékszel. Akkor majd adunk mi egy nevet neked. Legye..
- Mi?-szakitom félbe-Kik?
-A Felderito Egyseg.
-Ahaa-mi a szarooom??
-Azt tudod hány éves vagy?
Lenézttem a kezemre. Teljesen más volt. Körül nezttem és a szemem egy tükrön ally meg Kikeltem az agybol és oda mentem. Lattam hogy Erwin furan néz de nem zavart. Mikor oda értem belenéztem es...hat sokkal fiatalabbnak lattam magam mint 14 ezert olyan 9-10nek tippeltem magam. Maradtam a 10nek.
-Igen. Asszem.
-Akkor?
-10.
-Ertem. A korházbol ma kiengednek mivel felebrettel.
-Mennyi ideje aludtam?
-Hange 1honapja talàlt meg.
-Ö ki?-tettem a hülyét.
-Egy osztag vezeto.
-Értem.
-Öltözz fel és majd kint talalkozunk.
-Renben.
Azt csinálttam amit mondott kozben gondolkozttam hogy hol vagyok. Vajon bekerulttem volna az animembe. Nem az lehetetlen. De ha megis vajon most milyen szakaszaba kerulttem az animenek. Kimenttem és ra kellet eszméljek hogy bizony bekerulttem az animebe. De akkor Hanna vajon hol van. Ahogy kilepttem ott volt Hange,Erwin,es Levi.-Sziaaa-koszon olyan hulye stilusba Hange(én szerettem ezt a stílust).
-Hello.
-Tch,szaros kolyok.Erwin nekem miert is kell itt legyek?
-Csak.
-Tch,jovan.
-Gyere utanunk hmm Liza igen Liza lesz a neved.
-Renben.
Elindultunk gondolom a föhadira.
Mikor oda ertunk (meg mindig nem tudom hova pontosan)bementunk es egy nagy irodaba mentunk be...Ez a resz most ennyi de probálok majd egy nap többet is feltenni😋.Remelem tetszik nektek.💟
YOU ARE READING
Tenyleg? [Armin X oc]
Romanceegy 14 eves lányról fog szolni.Akinek a neve Emma. a 3 eves kiképzes soran sok baratot szerzett.Koztuk volt az akiért elt halt annyira szerette.