მწვანე კაბა

226 14 1
                                    

ბიჭი გაოცდა, ალბათ გაიფიქრა, მოვეწონეო... თვალები გაუშტერდა მაგრამ მალევე გამოფხიზლდა.

_ბოდიშით, მაგრამ რატომ ინტერესდებით კაცის სათვალეებით?

_ერთი ბიჭისთვის მინდა კვირას დაბადების დღე აქვს, თუ ძაან გაინტერესებთ.

_აააა... მოიცა გამახსენდა, თქვენ ის გოგონა არ ხართ გადასასვლელთან რო ვიღაც ბიჭს ესაუბრებოდა? ალბათ თქვენი შეყვარებულია ხო?

_პირადია! მაგრამ რადგან ასე ძალიან გაინტერესბთ გეტყვით რომ ჩემი ძმაა!

_...

ბატონი დენიზი და დაცვა ისევ გაშტერებულები უყურებდნენ მათ. ისე თავისუფლად საუბრობდნენ გეგონება საუკუნის ნაცნობები არიანო. ცოტა ხანში კი ბატონმა დენიზმა თქვა:

_კარგით! მგონი უმჯობესი იქნება თუ ერთმანეთის გაცნობით დავიწყებთ!
გოგონას გაახსენდა რომ კლიენტს ესაუბრებოდა და მგონი ფორმალობის არსებობაც გაიხსენა.

_დიახ, მე ჰონ მირანი ვარ.

_დიააახხხ... მე კიმ თეჰიონი, ალბათ უკვე გეცოდინებათ.

თქვა ჯიუტმა ბიჭმა და გოგონას ხელი ჩამოართვა.
(ბ.დ)(ბატონი დენიზი): ეხლა გადავიდეთ საქმეზე.
(მ)(მირანი) _დიახ...
_ესე იგი, მომავალ კვირას ჩამოდიან უცხოელი სტუმრები, მათ სტუმრობაზეა დამოკიდებული ჩვენი კომპანიის მომავალი, ამიტომაც გვინდა სათანადოდ გავუმასპინძლდეთ. გავიკითხეთ და თქვენი კაფე გვირჩიეს. ამიტომაც მოვედით. მინდა ავღნიშნო რომ ინტერიერი ძალიან მომწონს, მხოლოდ რამოდენიმე დეტალს თუ შევცვლით ჩვენი ,,საღამოს" კონცეფციაში ჩაჯდება. მინდა ეხლა დეტალებზე შევთანხმდეთ. რაც შეეხება თანხას, ნებისმიერ თანხაზე თანახმა ვარ, არ მინდა ასეთი კარგი კაფის და პარტნიორის ხელიდან გაშვება.

(მ): _ ძალიან დიდი პატივია თქვენგან ამის მოსმენა. არანაირი პრობლემა არ არის. შეგვიძლია დავნიშნოთ ნებისმიერი დღე გარდა კვირისა. მოგეხსენებათ ჩემ ძმას დაბადების დღე აქვს და აქ ვგეგმავთ წვეულებას.

გუჩის გოგოWhere stories live. Discover now