Kocaman selamlarla bir giriş yapmak istediğim ilk önce kendimi tanıtayım sizlere ben Alara henüz lise birinci sınıf öğrencisiyim şimdi size başımdan geçen tatlı, heyecanlı,komik bir olayı anlatmak istiyorum.
Öncelikle ben İzmir'i küçük bir kasabasında yaşayan normal bir ailenin çocuğuyum. Yani bildiğiniz ideal ve sıradan bir aileye sahibim. Annemin mesleği kreş öğretmenliği babamın ise bizim sahibi olduğumuz bir cafesi var. Benden üç yaş küçük birde erkek kardeşim olduğunu söylemem lazım. Yaşadığımız kasaba küçük bir yer olduğundan herkes birbirini küçüklükten beri tanır ama bu yıl bu kasabaya taşınan bir aile oldu. Bizim iki ev yanımızda oturan bu ailenin ailemin söylediğine göre benle yaşıt bir oğulları varmış. Ve kardeşim Enis'den bir yaş küçükte bir oğulları. Bu sene liseye geçtiğimde dolayı birazcık sosyalleşmek istediğimden bir kursa katılmaya karar verdim. Ortaokula giderken okulun voleybol takımındaydım. Ama bu sene kendime yeni bir uğraş bulmak istiyordum. Bu yüzden kendimi küçüklüğümden beri yakın gördüğüm tiyatroya gitmeye karar verdim. Bu kursun olduğundan daha önce haberim vardı ama dediğim gibi voleybol oynadığımdan başka bir uğraşa zamanım pek olmuyordu. Neyse işte tiyatro kursuna yazıldım ve başlamasını beklemeye başladım. İki hafta sonra zaman gelmişti ve hemen hazırlanıp üstümü giydikten sonra hemen tiyatroya geldim. Küçüklüğümden beri tanıdığım babamın çok samimi olduğu bir arkadaşı drama eğitmeniydi bu yüzden çok rahat ve kendi evim gibi karşıladım oraya gidince. Birkaç kişi geldikten sonra çalışmalarımıza başladık. İlk ısınma hareketleri ile başladıktan sonra doğaçlama oyunlara geçiçektik ki kapı çaldı. Hocamızın yardımcısı olan hoca hemen kapıyı açmaya gitti. İçeriye kasabada daha önce hiç görmediğim bir çocuk girdi. Acaba bu yeni çocuk mu diye düşünmeye başladım ki hoca bu çocuğu bizlerle tanıştırmaya başladı.Sizce bu çocuk kim?
Bu çocukla Alara anlaşabilecekler mi?
Hikaye nasıl ilerliyor?
Selam tekrardan bu benim yazdığım ilk hikayelerden olduğu için çok saçmalamış olabilirim düzeltmem gereken yerleri siz bana söylerseniz çok sevinirim yakında yeni bölümü yayınlarım hepinize görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özelim
Teen FictionYaşadığı şehirde yeni bir kursa başlayıp hayatı özelleşen genç bir kız