Byłam właśnie w drodze do Tokio ze swoją przyjaciółką Yuuko. A tak W ogóle jestem Misaki i wybrałam się ze swoją przyjaciółką do TOKIO gdzie znajduje się szkoła do której chcemy pójść. Jeszcze na miejscu ma czekać nasze 2 koleżanki i 3 kolegów, czyli łącznie była nas 7.Każdy z nas się czymś wyróżniał... Były to rasy Yuuko była lisem, Amanda była wilkiem, Emilka była gepardem. A chłopacy mieli trochę groźniejsze rasy takie jak Hanako był niedźwiedziem, Loki lew, a Jun pumą. Tylko ja wśród tych drapieżników byłam królikiem. Kiedy byliśmy, walizkami odłożyliśmy do autokaru i na apelu poczekaliśmy na rozdanie pokoi. Nie byłam z nikim ze swoich znajomych. Dostałam pokój 2137. Wszedliśmy do autokaru i pojechaliśmy do internatu w trakcie rozdali nam klucze do pokoi. Rozeszliśmy się w poszukiwaniu pokoi. Weszłam i zobaczyłam rasę która zabiła moich rodziców to były... wampiry. Po chwili ogarnęłam, że są bez koszulek *///* i wybiegłam z piskiem. Zapomniałam, że zamknęłam drzwi i nie mogłam wyjść kiedy się odwróciłam stali już za mną NADAL BEZ KOSZULEK!
Jak coś numer pokoju nie jest przypadkowy ;)
zapewne zaraz dalsza część bo mi się nudzi :/
wiem że mało ale zaraz 2 tyle
-co robisz w naszym pokoju?-zapytał.
-CO JA ROBIE W WASZYM POKOJU?! Chyba co wy robicie w moim pokoju?
-czyli mamy razem pokój- powiedział drógi
-dobra to jak masz na imię króliczku~
-Nie nazywaj mnie tak debilu idę się ogarnąć!
*Boże jaki pech, że mam z wampirami pokój akurat z nimi :/. O dobra tu jest kuchnia czyli sypialnia. CO tyko dwa łużka?!
-EJ!
-CO się drzesz?
-SĄ tylko 2 łużka
-o możesz spać ze mną młoda jak cos jestem Yuri
AUTORKA: mmmm to propozycja czy stwierdzenie
-TY ZBOCZEŃCU *////*
-Yuri ty śpisz w salonie. Jak coś ja Ash
-Dobra idę się myć.
dobra nie chce mi się więcej to na dziś tyle :p
Ehhh w końcu mogę odpocząć. Dobra jak normalny człowiek będę siedzieć 2 godziny bo czemu nie żeby inni nie weszli.*zasnęła*
-hej ty zyjesz-Ash
-Zzzzz A WYNOCHA!!!
-Przepraszam Boże 😒
Ehhh ja muszę jutro iść zmienić pokój naradzie dam rade. Dobra wypłakuje się i pójdę spac. Gdzie jest moja walizka ?! Gdzie ja ja dalam. *Patrzy pod łóżko, do szafy w łazience , salonie* nie ma jej nigdzie. Muszę odpoczac. A co to za mną twarde takie bez jaj,że ty tak twardo.aha nie no to fajnie moja walizka. Poloze pod łóżko i ode spac.
"Uwaga główna bohaterka nie chciała wspominać o tym bo tak . Czyli przed śmiercią jej ma była bardzo dobrze się bila a ojciec był szefem głównej mafia . Niestety po ich śmierci wszystko przejęły wampiery. Czyli bardzo dobrze się bije i szczęka i to tyle."
CZYTASZ
Królik wsród mafi
Romancemistaki zostaje porwana przez dwa wampiry które żadza najpotęrzniejszym gangiem w kraju. nie nawidzi tej rasy z powodu śmierci soich rodziców w trakcie okazuje sie ze jest bardzo dobra chadzardzistką dobrze strzela. staram sie codzienie dodac rozdz...