Part 5

20 1 0
                                    

Sabah uyandığımda gitti sandım korkuyla gözlerimi açtım ve gerçekten ordaydı beni kollarına sarmıştı.

L:Günaydın diyerek masum bir gülücük oluştu suratımda

J:Günaydın,rahat uyudun mu ?

L:Ee-vet dedim kekeleyerek

J:Sen iyi değilsin Lilly noldu ne gördün anlat bana çünkü düşüncelerini okumak istemiyorum herşeyi senden duymak istiyorum lütfen güven bana.

L:İyiyim Jack ama rüyamda beni bırakıp gidiyordun arkana bile bakmadım ardından annemi gördüm azcık resimlerden gördüm annemi ben ama rüyama girdi yanımdada bana 12 yıl bakan üvey annem vardı peki ya anneme noldu?Babama sormaya çekiniyorum Jack ben napıcam?

J:Öncellikle sakin ol ve derin nefes al şimdi bana bak seni hiç bir zaman bırakmıcam tamam mı seni seviyorum sen olmazsan hayat bana zindan olur sana alıştım sanki senin için yaşıyormuş gibiyim Lilly bendede aynı korku var ya bırakıp gidersen diye sanırım insanlardan kellemi isterim sizin bildiğiniz gibi yani şu dizilerdeki gibi bir vampir değilim ben vahşi,acımasız değilim acımasız olurum bazen ama herkes hak ettiği gibi olmalıdır aslında tam insan olabileceğim bir ilaç gibi bir şey var geçen gün ölen babannemin evinden buldum inan ki senden daha çok korkuyorum Lilly ama şunu unuttma seni her zaman seveceğim seni asla bırakmam,bırakamam.

Vampir TatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin