(Dutch)
Je kan een bericht naar mij sturen via; de comments, privé berichten op Wattpad of mijn Instagram account: wattpad_rosanne_0509_Als volgt moet ik weten:
• Je naam/Wattpad naam.
• Het boek die je gepromoot wilt hebben. LET OP! Als je al een aanvraag hebt gedaan in het vorige (De eerste promotie boek), dan kan je hier geen nieuwe meer aanvragen. Zo krijgen andere mensen ook een kans om een promotie te krijgen. Bij een serie aanvraag plaats ik wel meerdere boeken.
• De cover door wie het is gemaakt. (Als die door jou zelf gemaakt is, moet je het me laten weten.)In dit boek promoot ik alleen boeken die op Wattpad staan!
P.s: Er komen ook schrijf-cover wedstrijden in voor.
~
~
~Ik plaats de titel!
Jou naam zet ik @Rosanne_0509_ er ook in, zodat mensen naar jou account gaan als ze interesse in je boek hebben bijvoorbeeld.
(English)
You can send a message to me via; the comments, private messages on Wattpad or my Instagram account: wattpad_rosanne_0509_As follows I need to know:
• Your name / Wattpad name.
• The book you want to have promoted.
• The cover by whom it was made. (If it was made by yourself, please let me know.)In this book I only promote books that are on Wattpad!
P.s: There are also write-cover contests.
~
~
~I'm posting the title!
I also put your name @Rosanne_0509_ in it, so that people go to your account if they are interested in your book, for example.
Voorbeeld met je eigen cover:
Boek: Guitar mate ft. Michael Clifford
Samenvatting:
Ayline, Isabelle, Shelly van Eik (23) speelt al sinds haar 6de gitaar. Hierdoor heeft ze een groot talent opgebouwd. Ze laat haar grote talent zien, door op straat muziek te maken in het winkelcentrum. Mensen die voorbij lopen blijven vaak staan luisteren en gooien dan wat geld in haar bakje. Maar wat als ze op een dag oog in oog komt te staan met Michael Clifford?Ze geraakt bevriend met hem en wisselen elkaars nummers nummer uit. De fans van Michael worden jaloers op Ayline en zetten alles op alles om hun vriendschap uit elkaar te drijven. Of zijn er op goede fans, die hun vriendschap waarderen?
Ayline leert de vrienden van Michael kennen, maar of zij haar mogen dat is maar de vraag? Wat gebeurd er als ze te maken krijgt met de paparazzi? Michael doet er alles aan om haar in veiligheid te houden of speelt er meer tussen hun?
~Graag niks kopiëren~
Zelf gemaakte cover!
Voorbeeld met de cover die is gemaakt door iemand anders:
Boek: Schuw
Samenvatting:
Er is maar één woord dat mij omschrijft: schuw. Dat is niet zonder reden.Ik, Paige, ben geboren in de mensenwereld. Ik dacht dat ik normaal was. Ik had gewoon vrienden op mijn school, ik had goede cijfers en wilde later onderzoeker worden.
Maar dat is alles was in één klap weg toen ik erachter gekomen kwam dat ik geadopteerd was en dat er gelogen was over mijn identiteit. Ik ben een vampier. Een vampier die kan veranderen in een faunaatvorm. De enige die zich nog in de mensenwereld bevindt. Ik word achterna gezeten door vampierenjagers die weten over mijn bestaan.
Ik ben en blijf schuw. Ik weet nooit wat er op mijn pad komt...
Cover made by: Pageotte
JE LEEST
Het promotie boek || OPEN ||
RandomDit is mijn 2de promotie boek. Er zijn in totaal 50 aanvragen mogelijk! Momenteel staat aanvragen op 9/50. Hoogste rangschikking: #3 promoten #4 promoot