(bu şarkı bana hep yaz günlerini hatırlatıyor o yüzden ve eğlenceli bir fic olacak iyi okumalar :))) )
annemler ile sahile doğru yürüyüşe çıktık ve biraz çimenlerde oturmaya karar verdik ben telefonumla arkadaşlarımla konuşuyordum annemler ise çekirdek çitliyordu herkezin benimle derdi varmış gibi geliyordu annemler ''ne zaman bir sevgilin olacak bright? böyle giderse evde kalıcaksın'' diye beni sık boğaz ediyorlardı bende onlara ''keyfim ve kahyam ne zaman isterse o zaman yaparım'' diye cevap veriyordum , kafamı sağa sola çevirdim ve gözüm oradaki tatlı gülümseyen çocuğa kaydı çok güzel bir gülümsemesi vardı gözlerim ister istemez ona bakıyordu ve oda bana baktı ben ise hızlıca kafamı yana çevirdim ve hemen annemin elindeki çekirdeği çitlemeye çıtladım hala bana bakıyormu onu bile bilmiyordum ve yavaşça çaktırmadan o çocuğa baktım , gitmişti.. nereye gitmişti? ne ara gitmişti? adı neydi? hiçbirşey bilmiyordum onun hakkında belkide kafama takmamalıyım zaten onu birdaha görmeyeceğim diyip gin telefonumla ilgilendim arkadaşlarımla saat 5 gibi buluşacaktım annemlerden anahtarı aldım ve otobüs durağına doğru yürüdüm annemleri tek bıraktım onların zaten işi yoktu o yüzden hem benide rahat bırakırlar diye tek gitmeyi tercih ettim otobüs durağında oturuyordum ve otobüsü bekliyordum sağıma baktığımda o çocukta ordaydı gine gözlerim istemesemde ona bakıyordu en sonda otobüs geldi ve otobüse bindik ben en arkaya yani onun bir arkasına geçmiştim sadece onu izliyordum ve arkadaşım aradı ve planın iptl olduğunu söyledi onunla konuşurken bir anda gözlerim başka biryere baktı ve gözlerimi geri o çocuğa çevirdiğimde yoktu..inanabiliyormusunuz gitmişti...ama fark ettimki onun 2 sokak önünde oturuyormuşum belkide arkadaşına ziyarete gelmişti.. herneyse diyip otobüsten indim ve bir markete girdim markete girdiğimde biraz bira alıp eve gidiyordum kapıyı açtım ve yatağa koştum çünkü o çocuk aklımdaydı onu merak ediyordum belkide kafama takmamalıyım sonuçta o şans 2 kere olur birdaha olmaz diyip uyumuştum ve rüyamda o çocuğu gördüm birlikte bir kafede oturuyorduk ve çabuk bitmişti rüya annemin beni aramasıyla kapıda kalmışlardı çünkü ben uykuya dalmıştım en son gine eğer cevap vermezsem çilingir getireceklermiş keşke uyanmasaydım belki daha fazla EN AZINDAN rüyamdada olsa onunla birlikte birşeyler yapıyorduk ahh anne ahh...
keşke onunla sürekli takılabilsek
sabah oldu ve bugünde şansımı deniyecektim
Sürekli aynı sahile gittim belki gine oraya gitmiştir diye
1 hafta
1 ay
hergün oraya gidiyordum ve vazgeçmiştim ve eğer bugünde orada deilse pes edecektim ve hayatıma devam edecektim bakmaya gittiğimde orada deildi tam gidiyordumki yanımdan o çocuk geçti evet onu bulabilmiştim hemen onun yakın olan biryerine oturdum ve bir arkadaşımı çağırdım onu aradığımda bana baktı ve ben hızlıca kafamı başka yere çevirdim ve yanıma geldi arkadaşım ise yoldaydı benden ''pardon çakmağınız varmı arkadaşlarım sigara içecekde yoksa başka birinden istiyeceğim'' diye sordu ben bir süre ne dediğini duyamadım ve benden çakmak istediğini duydum hemen ceplerimi aradım ve yok zannettimki bir cebimde çakmak varmış oan çok mutlu oldum ve ona baktım 5 saniye boyunca bakıştık ve çakmağa bakıp ona uzattım o ise bana ''5 dakikaya getiririm teşekkürler'' ben ise ''rica ederim'' dedim o sırada arkadan bana bağıran ÖKÜZ kankam geldi ''KOCİŞKOĞĞĞĞMMMMM''bu nasıl bir hitapdı böyle hemde milletin içinde ''sana kaç kere söyledim bana şöyle seslenme herkez yanlış anlıyor diye??!! '' o tınlamadı ve çimene oturdu hemen telefonunu açtı ve fotoğrafımı çekti ''ani çekmesene , insan haber verir dimi poz vereyim diye'' beni tınlamadı ve beni durumunda paylaştı ''sil şunu aptal keltoş'' dedim gine beni tınlamadı ona vurmamak için kendimi zor tutuyordum neden diğer arkadaşlarımı çağırmadımda bunu çağırdımki ben mal gibi, dedim içimden ama SON PİŞMANLIK NEYE YARAR diye boşuna dememişler ve o çocuk çakmağımı getirdi bana tekrar teşekkür etti ve arkadaşlarının yanına gitti bu çakmağı asla atmayacaktım çünkü o tutmuştu çokmu abartıyordum kalbimemi yoksa zihnimemi uysaydım hiçbir fikrim yoktu belkide kalbimi seçmeliydim ama zihnimi de dinlemek istiyordum sanırım zihnimi dinleyeceğim çünkü aramda o çocukla hiçbirşey yoktu ona son birkez bakıp otobüse doğru arkadaşımla yürüdüm otobüsün durağında bekliyorduk ben şarkı açmıştım ve kulaklık takarak şarkı dinliyordum arkadaşım ise fotoğraf çekip sevgilisine atıyordu neyseki otobüs geldi ve biz arkadaşımla beraber otobüse bindik o çocuk otobüse yetişmeye çalışıyordu ve hızlıca koşuyordu ben bunu fark ettiğimde ''şoför bey otobüse yetişmeye çalışan biri var durumusunu lütfen!!!'' ve aniden otobüs durdu o çocuk hala koşuyordu ve hızlıca otobüse bindi ve şoför bey'e teşekkür etti şoför ''şu arkadaki çocuk olmasaydı ben durmazdım bence ona teşekkür etmelisin''diyip beni gösterdi...
o çocuk bana doğru yürüyordu bana çok fazla teşekkür etti ben ise o teşekkür ederken sadece dudaklarına bakıyordum ve onu süzüyordum sadece ona kitlenmiştim ve nazikçe rica ettim hemen boş biryere oturdu bu sefer farklı bir yerde inmişti önceki gittiği yerden daha uzaktı ben çok merak etmiştim ama ne yapabilirdimki durdurup bura sizin eviniz deildi diye hatırlıyorum ve sizin için endişeleniyorum o yüzden eskiden indiğiniz yerde inin!! , falanmı diyecektim kimi kandırıyordum?... gine evime yürüyordum ve arkadaşımda benimle arkamdan geliyordu bana veda etti ve evine gitti ben herzamanki gibi gine markete gittim ve bir bira daha aldım eve geldiğimde annemler evde deildi hızlıca odama ilerledim ve yağın üzerinde not buldum buneydi şimdi veda mektubu falanmı diyip notu okudum sadece ''biraz gecikeceğiz anahtarın yedeğini aldık istersen uyuyabilirsin ve sakın bira içme!!! '' anki annem beni izliyordu çünkü notu okurken bira içiyordum ve bende arkdaşımın bana yaptığı gibi tınlamadım ve yatağa uzandım yavaş yavaş yudumluyordum biramı ve evet o çocuğu düşünüyordum sadece onu onunla çok tanışmak istiyordum ama olmuyordu daha ismini bile bilmiyordum sadece o gülümsemesiyle tanıyordum onu...