oda bendenmi etkilendi yoksa?

30 5 1
                                    

(şarkı ''bu kız'' ama erkek gibi hayal edin)

evde kafayı yemek üzereydim ya oda benden etkilendiyse belki de etkilenmedi neden o zaman kulağıma fısıldadı off kafama her o saniyeler gelince delirecek gibi oluyorum onun neden telefonunu almıyorum belki de oda benden etkilendi ve oda benim gibi peşimde...ya da ben kendi kendime hayaller kuruyorum 
eve en iyi ve hep derdime derman olan arkadaşımı çağırdım ve eve gelirken biraz bira almasını söyledim onu beklerken gine hayaller kuruyordum annemler yarın geleceğini bilmek iyi hissettiriyordu çünkü beni rüyamdan uyandıracak biri yoktu ben sanırım o çocukla kafayı yemişim yada deli gibi aşık olmuştum sanırım 2. şıkkı işaretleyeceğim evet ona deli gibi aşık olmuştum ve bana fısıldarken kalbim küt küt atıyordu sanki kalp krizi geçirecek gibiydim yada kalbim göğüs kafesimden çıkacaktı her ikisi de olabilirdi tam yeni hayaller kurarken kapı çaldı...vazgeçtim evren bana oyun oynuyordu sanki, hızlıca kapıyı açtım ve hemen poşetten biraları aldım bir tanesini açmış içiyordum arkadaşım ne olduğunu anlamış gibiydi ama anlamadığını varsayıyordum ve hızlıca yatağa doğru ilerledim, sırıtarak yatağa uzanıyordum ve tavanı izliyordum çünkü tekrar hayaller kuruyordum arkadaşım bu sefer bana ''aşık oldun değil mi??''diye sorduğunda nasıl anladığını anlamamıştım çok mu belli ediyordum?? yada o hemen anlayabiliyordu ''Soruma cevap ver belki tanıdığım biridir sana yardım edebilirim ''dedi aslında yardım edebilirdi çünkü çevresi çok genişti neredeyse herkesi tanıyordu ve mahalledeki insanları avuç içi gibi biliyordu ona cevap verdim ''evet.. hem de çok pis aşık oldum adı win imiş tanıyor musun??''bana şaşırarak baktı ''aynı kişiden bahsediyorsak evet tanıyorum ama bir sürü win diye tanıdığım var biri vücudunun güzel olduğu diğerinin gülüşü, daha ayrıntılı tarif edersen anlayabilirim'' dedi çok umutlanmıştım ve ona ''güzel bir gülüşü var aynı otobüsle gidip geliyoruz siyah saçları var ve koyu gözleri bir tavşana benziyor'' demem ile çok şaşırdı hemen telefonunu çıkarıp bir fotoğraf gösterdi ve gösterdiği fotoğrafta win vardı bu oydu evet onu bulmuştum ve hemen ''EVET BU O !!!''
dedim hemen bana onunla ilgili bilgiler vermeye başladı ve öğrendim ki onun ortaokul arkadaşıymış , en sevdiği şey müzik dinlemekmiş ve sevdikleri için her şeyi yapabilirmiş en çok sarılmayı tercih edermiş ve çevresi çok genişmiş en önemlisi sevgilisi yokmuş ve eşcinselmiş bu bana baya çok şey kazandırmıştı artık onunla daha samimi olabilirdim arkadaşıma teşekkür ettim ve onunla biraz başka şeyler hakkında konuşup eve yolladım.. 
artık Win'in neler sevdiğini biliyordum neleri tercih ettiğini ve en önemlisi yönelimini bu bana baya şey kazandırmıştı. Yarın gine otobüse binecektim sadece onu görebilmek için ama sadece bir kere yapacaktım sonumun geçen ki gibi olmasını istemiyordum akbilim yetmeyebilirdi ve tekrardan bu sefer sürekli binicisi olmak istemiyordum oldu oldu olmadı daha fazla uğraşmayacaktım 
sabah güzel ve sportif giyindim müziğimi açtım daha nerede ineceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu sanırım gine sahile doğru gidecektim otobüs geldi ve bindim akbilimi basar basmaz gözlerim bütün koltukları taradı ORADAYDI EN ARKADA ama neden hep tek oturuyordu? neden kimse yanına geçmemişti neyse umurumda değildi aslında bu benim işime gelirdi hemen onun yanına geçtim ve günaydın dedim oda bana bakmakta hala çekiniyordu ve bu sefer sordum
 ''bir şey mi yaptım neden bana bakmıyorsun?'' dedim ve bana baktı yanakları kıpkırmızıydı ateşi var andım ve elimi alnına koydum ama ateşi yoktu bu hareketim daha fazla utandırmıştı onu bende utandığını anladım ve bende utandım çünkü çok tatlı olmuştu bugün ona daha fazla bakmak istiyordum ama utanıyordu neden benden utanıyordu neden suratıma bakmıyordu?? otobüs sahilin oraya geldi ve ona görüşürüz dedim ve otobüsten indim otobüs giderken son bir defa cama baktım ve bana bakıyordu ona baktığımı anlayınca hemen kafasını çevirdi neden bu kadar tatlıydı bir dakika... oda benden mi etkilendi yoksa?? 

(şuanlık bitti yarın sabah gine yazarım )

ve tekrar yazım yanlışları varsa özür diliyorum kontrol etmeden atıyorum artık biliyorsunuzdur artık :///

ve biraz kısa oldu sanırım :(((

ve biraz kısa oldu sanırım :(((

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🐸🤞❤

SÜREKLİ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin