Hayal kırıklığı

97 4 1
                                    

Günler geçmişti ama Meriçten ses yoktu . Aşağı inmiyordu sürekli Sude'den haber alıyordum . "Yurtta kaldığı için gelemiyor . bazı akşamlar gelincede yorgun oluyor hemen uyuyor " diyip duruyordu . Artık adım atma sırası bendeydi bunu düşündüm ve gidip Meriç'in Sosyal medya hesaplarına baktım istek yolladım . Fotoğraflarını öptüm . Kendime inanamıyordum bu his harikaydı . Sadece bir kaç dakika sonra isteğimi kabul etti . Mutluluktan çığlık atıyordum . Onun mesaj atmasını bekledim ama o atmayınca bende artık atmak istemedim ve hazırlanıp aşağı inmeye karar verdim . Günlerden Cumartesiydi . Bu Meriç'in evde oluğunun belirtisiydi iyice süsledikten sonra aşağı indik her zaman yaptığımız şeyleri yaptık ve akşam olduğunda sürekli sohbet ettiğimiz tramboline oturduk . Biz burda zıplamak yerine hep oturup sohbet ederdik .

Oturduğum yerden Meriç'in bekliyordum . Ve işte o an ..
Meriç yaklaşıyordu yanında arkadaşları vardı bize baktı ve kalktın biz zıplayacağız dedi ne yaptığımı bilmiyordum . Ayağa kalktım . Meriç o sırada " Sen bana abi diyodun demi ? " dediğinde yıkılmıştım bir kaç saniye ona baktıktan sonra " şaka yapıyorum " dedi . İçim rahatlamıştı . Biz kızlarla sahaya gidiyoruz dedik ve onları orda bırakıp gittik . On beş dakika sonra yanımıza geldiler ve basketbol oynamaya başladılar ben ve Meriç oynamıyorduk Meriç bir ara yanıma yaklaşıp " ismin ve soyadın neydi ekliyim seni" dedi. Ciddi anlamda kırılmıştım .
" Ekliyim zaten . Ama doğru ya senin gibi bir çocuk önüne gelenin isteğini kabul ediyor " dedim .Çok sinirliydim . Bu yaptığı ikinci hataydı . Ve daha üçüncü konuşmamızda ..
" Kusura bakma. karıştırmışım " dedi . Hala konuşması beni çıldırıyordu . Kafamı çevirip ilayda ya " hadi gidelim " dedim . Ağlamak üzereydim . ilk defa birine aşık olmuştum ve çocuk beni tanımıyordu bile ..

Eve gittik üstümü değiştirdim ve elimi mısırımı almışken Meriç mesaj atmıştı .
" Bu gün için kusura bakma lütfen aptallık ettim."dedi . Mesaj atması beni sevindirsede hala Kırgındım.
"Tamam." Dedim düz kısa ve net. Doğru mu yaptım bilemiyorum . cevap yazmadı ve bende uyumak üzere yatağıma uzanıp müzikle birlikte uyuya kaldım .

Annemin " Akşam oldu yeter kalk artık.! " Demesiyle fırladım . Saat henüz üçtü .benim için fazla olmasada annem için sanki akşam yedi sekiz gibi görünüyordu . kahvaltı yapmadım sanki üç tabak mantı yemiş gibiydim . Bilgisayarımı alıp Facebook'a girdim .
Meriç çevrimiçi olduğum anda mesaj attı ..
"Aşağı inelim mi .? " Yazdı .
"Kimler var ? Yazdım bana göre bu buluşma teklifiydi .
"Sude falan var . Beni çağırdılar ama onlarla Napıcam sen gelirsen inerim . " Yazdı bana göre Buda senden vazçecemiyorum demekti .
" Sen in bende geliyorum yazdım." umutlanma konusunda üstüme yoktu her kelimeden bir anlam çıkartabilirdim .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TURKUAZA DOĞRUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin