𝖩𝗎𝗇𝗂𝗈𝗋 𝖧𝗂𝗀𝗁: 𝖳𝗁𝖾 𝖻𝗎𝗅𝗅𝗂𝖾𝗌

395 9 0
                                    

𝖨'𝗆 𝖺 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗐𝗁𝗈 𝗂𝗌 𝗇𝖺𝗆𝖾𝖽 𝗒/𝗇. 𝖨'𝗆 𝖺 7𝗍𝗁 𝗀𝗋𝖺𝖽𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗇𝗈𝗋𝗆𝖺𝗅. 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝖨'𝗆 𝗈𝗋𝖽𝗂𝗇𝖺𝗋𝗒, 𝖨 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖨'𝗆 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗄𝗂𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽. 𝖸𝖾𝖺𝗁..𝖨'𝗆 𝗇𝗈𝗋𝗆𝖺𝗅. 𝖨'𝗆 𝗁𝖾𝖺𝖽𝖾𝖽 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗈 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝖨 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗌𝖾 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗐𝗁𝗈 𝖻𝗎𝗅𝗅𝗒 𝗆𝖾. 𝖨 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨'𝗆 𝗋𝗂𝖼𝗁 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗉𝗋𝗈𝖻𝖺𝖻𝗅𝗒 𝖽𝗈𝗇'𝗍.. 𝖨 𝖻𝗋𝗎𝗌𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁. 𝖨 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗐𝖺𝗒, 𝗂𝗍𝗌 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖺𝗇𝗇𝗈𝗒𝗂𝗇𝗀. 𝖨 𝗉𝗅𝖺𝗇 𝗈𝗇 𝗁𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍 𝖿𝗎𝗍𝗎𝗋𝖾 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁....𝖻𝗎𝗍 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗌𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨'𝗆 𝗍𝗈𝗈 𝗎𝗀𝗅𝗒 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝖿𝗎𝗍𝗎𝗋𝖾.

𝖨𝗆 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗈 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖨'𝗆 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒 𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒. 𝖨 𝗌𝖺𝗐 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗎𝗋𝗉𝗋𝗂𝗌𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾. 𝖳𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗎𝗉.

𝖳𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋: 𝗈𝗁..𝗒/𝗇..𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒.
𝖬𝖾: 𝗒𝖾𝗌..
𝖳𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋: 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗅𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍?
𝖬𝖾: 𝗒𝖾𝖺𝗁, 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍𝗅𝗒 𝖿𝗂𝗇𝖾.

𝖨 𝗅𝗂𝖾𝖽. 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗅𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗀𝖾𝗍𝗌 𝗆𝖾..𝖢𝗈𝗇𝗌𝖾𝗊𝗎𝖾𝗇𝖼𝖾𝗌, 𝖯𝗎𝗇𝗂𝗌𝗁𝗆𝖾𝗇𝗍𝗌..𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖾𝗎𝗌𝗌 𝗐𝗁𝖺𝗍? 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖥𝖴𝖢𝖪𝖨𝖭𝖦 𝖧𝖴𝖱𝖳. 𝖨 𝗁𝖺𝗍𝖾 𝖽𝗂𝗌𝖼𝗂𝗉𝗅𝗂𝗇𝖾𝗌.. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗆𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖨'𝗆 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗎𝗌𝖾𝖽. 𝖫𝗂𝗄𝖾 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗎𝖼𝗄?

𝖨 𝗌𝖺𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗋𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝖽𝖾𝗌𝗄. 𝖳𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝗆𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖾𝗌𝗌𝗈𝗇𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗍𝖺𝗒 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖺𝗅𝗅 𝖽𝖺𝗒.

𝖨 𝗌𝖾𝖾𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗂𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗌𝖾𝖾𝗇 𝗆𝗒 𝖻𝗎𝗅𝗅𝗂𝖾𝗌. 𝖦𝗋𝖾𝖺𝗍. 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗐𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋𝖿𝗎𝗅. 𝖨 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗆𝗒 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗎𝗅𝗅𝗂𝖾𝗌. 𝖩𝗎𝗌𝗍 𝗐𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋𝖿𝗎𝗅. 𝖨'𝗅𝗅 𝗍𝗋𝗒 𝗍𝗈 𝗂𝗀𝗇𝗈𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗆..𝖻𝗎𝗍 𝗂𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗉𝗂𝗇𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗆𝗒 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇, 𝗂𝗆 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗒𝖾𝗅𝗅.

𝖡𝗈𝗇𝗍𝖾𝗇'𝗌 𝗐𝗂𝖿𝖾 - 𝖡𝗈𝗇𝗍𝖾𝗇 𝗑 𝗒/𝗇 (𝗋𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋) Where stories live. Discover now