Untitled Part 1

8 1 0
                                    

Merhaba!Sizlere 1. sınıftan 4. sınıfa kadar yaşadığım anıları anlatacağım.


1. Sınıf

        1. sınıfa başlarken çok korkmuştum.Eminim ki sizler de korkmuşsunuzdur.Annemin ellerinden tutup,okula başladığım ilk gün sanki sadece ben aralarında yeniydim de diğerleri çok eskiden beri oradalar sanıyordum.Ama o gün onların da yeni olduğunu ve en az benim kadar korktuklarını anladım.Öğretmenimle tanıştığım da ise onun hiç de korkulacak biri olmadığını anladım.Çok kısa zamanda arkadaşlarıma ve öğretmenime alıştım.Artık buradan hiç ayrılmak istemiyordum.

2. Sınıf

        2.sınıfta maalesef bazı arkadaşlarım sınıfımızdan ayrıldı.Öğretmenimin tayini çıktığı için bizlere son vedasını etti ve gitti.Bir daha öğretmenimi göremeyeceğim için çok üzgündüm.Ama yeni öğretmenime de alıştım.Biraz zor oldu ama onunla aramızda ki bağ çok gelişti.Onu eski öğretmenimden de çok sevmeye başladım.Yeni arkadaşlarıma da alıştım.Ayrılık belki o kadar da kötü birşey değil diye düşünüyorum.

3. Sınıf

         3. sınıf normal geçiyordu.3. sınıfın ortalarına doğru babamın mesleği dolayısıyla Aydın'a tayinimiz çıktı.Kocaeli'deki arkadaşlarıma ve öğretmenime veda ettim.Çok üzgündüm çünkü yıllardır buradaydık.Çok iyi arkadaşlar edinmiştim.Ayrılık kötü bir şey değil ama üzücü bir şey.Aslında buraya geldiğimiz için de pişmandık.Geldiğimizde yeni arkadaşlar edindim,öğretmenimi de çok sevdim.

4. Sınıf

         4. sınıfta çok ödev vardı,o yüzden zorlanıyordum. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 29, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

İlkokul HayatımWhere stories live. Discover now