I.

19 1 0
                                    

Faith seděla u vydrhnutého dřevěného stolu mezi Georgem a Charliem, když slyšeli známý zvuk vycházející z krbu.Hlavy dvojčat vystřelily vzhůru a na rtech se jim objevil úsměv.Faith věděla, jaká otázka, je pálila na rtech.Řekli jí vše o tom, co dělali v domě mudlů.

„Snědl to?“ Zeptal se Fred vzrušeně, zatímco pomohl Harrymu na nohy.  Weasleyovi odjeli před hodinou a púl vyzvednout Harryho Pottera z jeho domu, kde bydlí samozřejmě i Dursleyovi, ale nedopadlo to tak jak plánovali.Alespoň ne pro pana  Weasleyho.

"Ano,"odpověděl Harry."Co to bylo?"

"Ton-Tongue Toffee," řekl Fred vesele.  Faith mohla říct, že rudovlasá dvojčata byla nesmírně hrdá na to, co dokázala. Tmavovlasá dívka je znala příliš dobře na to, aby od nich očekávala, že vytvoří takové věci.  "George a já jsme je vymysleli, hledali jsme někoho, na kom je bideme testovat celé léto" Maličká kuchyňka explodovala smíchy a Faith se také jemně zachichotala.

Harry se s úsměvem na tváři rozhlédl po domě, který mu tolik chyběl, a viděl, jak Ron a George sedí u vydrhnutého dřevěného stolu se dvěma zrzavými chlápky, které nikdy předtím neviděl, ale měl teorii, kdo by to mohl být:  Bill a Charlie, dva nejstarší bratři Weasleyovi.  Bill vstal první a natáhl ruku, kterou Harry vzal.Pak vstal Charlie a také si potřásli rukama, Harry cítil pod prsty mozoly a puchýře.Harry věděl, že Charlie pracoval s draky v Rumunsku. 
Když Charlie pohnul rukou dozadu, Harry konečně uviděl malou Nebelvírskou dívku svého ročníku za silnou postavou Charlieho.

"Ahoj Harry Pottere," pozdravila ho s jemným úsměvem.

"Ahoj Faith Diggory," pozdravil ji zpět s podobným úsměvem.

Předtím, než kdokoli jiný mohl říci něco jiného, bylo slyšet slabé praskání, a pan Weasley se objevil z ničeho nic s rukama na Georgeovích ramenou. Harry ho nikdy neviděl rozhněvanějšího, po dobu co znal Weasleyovic rodinu.

"To nebylo vtipné, Frede!" křičel. "Co jsi proboha dal tomu mudlovskému chlapci?"

"Nic jsem mu nedal," začal se bránit Fred.  "Upustil jsem to, byla to jeho chyba, že šel a snědl to, nikdy jsem mu to neřekl."

„Upustil jsi to schválně!“ Pan Weasley byl opravdu naštvaný na chlapce.  „Věděl jsi, že by to snědl, ty jsi věděl, že je na dietě -!“ Pan Weasley se ani nedostat až do konce jeho křiku, když byl přerušen Georgem.

"Jak moc narostl jeho jazyk?" zeptal se dychtivě.Faith se usmála na bláznivá dvojčata.Vždy se jim podaří ji rozesmát.

„Byl 121 centimetrů dlouhý předtím, než mě to nechali jeho rodiče zmenšit!“ Weasleyovi, Harry, a Faith se znovu rozchechtali. „To není legrace takové chování vážně narušuje vztahy mezi mudli a kouzelníky! Polovina mého života je kampaň proti týrání mudlů, a mí vlastní synové -“ Pan Weasley se znovu rozčiloval, ale nyní byl přerušen Fredem.

"Nedali jsme mu to, protože je mudla!" řekl Fred rozhořčeně.

"Ne, dali jsme mu to, protože je to velký tyran," dokončil George a podíval se na Harryho. "Není, Harry?"

"Ano, je, pane Weasley," řekl Harry a přikývl.Faith ve skutečnosti nesledovala polovinu rozhovoru, ale bylo to příliš zábavné, než aby odvrátila pohled.

"O to nejde! Jen počkej, až řeknu tvé matce -" A ještě jednou,byl pan Weasley přerušen, tentokrát jeho ženou, která právě vešla.

„Říct mi, co?“ Stála ve dveřích s rukama v bok s podezřelým pohledem v očích.  „Oh, ahoj, Harry drahý,“ Její tvář náhle změkla, když se usmál se na tmavovlasého - chlapce, který ho zdvořile oplatil.  Pak se její oči prudce vrátila k jejímu manželovi. 
„Řekni mi, co, Arthure,“ Faith věděla, že pan Weasley to vlastně nechtěl říci paní Weasleyové, ale byl naštvaný na  Freda a George.

Faith .|. H. J. POTTERKde žijí příběhy. Začni objevovat