Jatkan nyt tän kirjottamista! Oon yökoulus nyt nii kirjoittelen illalla ja yöllä sit lisää:) Hyviä luku hetkiä!
Olen matkalla jonnekkin jonkun tuntemattoman miehen pakun takakontissa. Olen peloissani, sillä en tiedä mitä minulle tapahtuu.
Rohkaistun ja kysyn vieressäni istuvalta tytöltä teitääkö hän minne olemme menossa. Tyttö on hetken hiljaa ja sanoo sitten hiljaiselle äänellä, että "en tiiä, mutta sen tiiän, että näille ei kannata sanoo vastaan tai saat rangaistuksen". Jähmetyn paikalleni tuijottamaan tyhjää seinää.Aikaa kuluu ja katson kelloa. Olen tuijottanut seinää kohta 20minuutta miettien mitä rangaistuksia he voisivat antaa ja tehdä. Mietin onkohan koulussani huomattu jo poissaoloni. Mietin miten huolissaan äitini ja isäni ovat varmaan tällä hetkellä, kun en olekkaan turvallisesti koulussa, vaan jonkun takakontissa.
Yhtäkkiä paku pysähtyy ja kuulen kuinka mies nousee etupenkiltä. Hän tulee avaamaan takakontin ja ottaa edessä istuvan blondin pitkähiuksisen tytön hiuksista kiinni ja repäisee niitten avulla hänet pois pakusta. Ulkona odottaa joku tuntematon joka ottaa blondin ja vie jonnekkin. En ehdi nähdä, että minne. Minä olen seuraavana jonossa. Mies
ottaa ranteestani vahvan otteen ja vetäisee pois pakusta. Alan panikoida, kun mies ei päästä irti, vaikka kuinka yrittäisin paeta. Yritän purra, potkia, lyödä ja repäistä hänen otettaan minusta, mutta mikään ei auta. Mies vie minut johonkin mökkiin ja paiskaa minut heti ovesta sisään astuessaan seinää vasten ja laittaa käteni ylös. Hän sanoo, että kun purin häntä saan rangaistuksen. Minua alkaa ahdistaa ihan sikana.Mies esittelee ensin itsensä "hei kuuma tyttö, minä olen Milo ja olen 19 vuotias". Tämän jälkeen hän kysyy nimeäni ja vastaan siihen hiljaa "olen Seela.." . Milo sanoo "kas niin Seela, nyt aletaan hommiin;)". Huudan kovaäänisesti "ei ei ja eiiii"
Milo alkaa väkisin suudella huuliani ja siirtyy pikkuhiljaa alas päin. Ensin huulet, sitten kaula jolloin hän tekee samalla pari fritsua kaulalleni, hän pysähtyy lantioni kohdalle ja alkaa koskemaan vatsaani ja lantiotani.
Silloin mun kirkonkellot hälyttää, että kaikki ei oo ookoo ja potkasen Miloa suoraan haara väliin. Nään kuinka Milo on kyyneleet silmissä. Hän huutaa että aikoo kostaa minullekvh 2kertaa pahemmin. Alan todella pelätä!Millainen loppupäivä seelalle tulee??
Kiitti ku luit !
Sanoja 325:)
YOU ARE READING
my last words
Mystery / ThrillerMuutin hetki sitten Kaliforniaan perheeni kanssa ja olen aloittamassa koulua 9luokalla. Kävelen noin 500 metriä odottamaan koulubussiani läheiseen risteykseen, kun eteeni pysähtyy punainen paku. Samalla sekunilla, kun pakusta nousee nahkatakkinen mi...