Už od mala byla celá po svých rodičích. Ráda experimentovala ať už se vzhledem,kouzli nebo lektvary jako její matka. Byla ztřeštěná ,hyperaktivní a velká milovnice sportu jako její otec.
Její otec byl hráčem famfrpálu za Puddlemerští spojence a tak byl neustále pronásledován fanoušky. V očích své dcery byl nejlepším střelcem který kdy žil.
Malá Lou ( jak jí často otec říkal ) už od mala létala na koštěti. Madison se to často nelíbilo když její muž nechával batole samotné na koštěti. Lou však byla velký talent po otci a už ve svých sedmi letech mohla hrát za národní ligu .......nebo to alespoň to tak Calum říkaval.
Jako její táta nejvíce milovala střílet na obruče ,ale i velmi rychlý let který však mohla dělat pouze pokud byl Calum poblíž ,protože se nikdy nebála skoro si až lehnou na koště pro vyšší rychlost
Byla jako sluneční paprsek při jehož rychlosti musíte zúžit oči.
Mamka ji pak ušila i malý dres s "Sunshine" na zádech.
Táta ji zase vyrobil koště Blesk. Bylo velmi jedinečné ,neboť se dokázalo měnit podle nejnovějších modelů košťat ,na straně však vždy bylo napsáno Blesk. No pokud se ptáte zda to bylo nelegální tak ano...
Její matka byla ta nejhodnější a nejkrásnější žena na celém světě. Takto ji vždy viděla byla jejím vzorem... i když často pracovala do pozdních hodin vždy se domu vrátila s usměvem na tváři a cupcaky ,přestože na jejím obličeji se objevily vrásky únavy byla krásná.
Madison pracovala v nemocnici u Svatého Amadea.
Věnovala se jak to sama říkala "jedinečnými" případy později to Louise otec vysvětluje jako nevyléčitelné případy což velmi sedělo. Louise často na chodbě viděla věci co by nikdo ve svých pěti neměl nikdy vidět.
Madison byla velmi oddaná žena a Calum jí v tom plně podporoval. Věděl totiž že jeho žena je zázračně nadaná. Stále zkoušela vše co by mohlo pomoci lidem, kouzelníkům a zvířatům pomoci. Vymyslela mnoho nových lektvarů a kouzel které pomáhali s běžnými i běžnými problémy. Vše si zapisovala do zápisníku ,který nosila stále u sebe.
Louise ji často s otcem navštěvovala. Pod jednoduchými podmínkami.
ČTEŠ
Slunce vedle Měsíce
FantasyCo když to co jsme doteď slyšeli byla lež? Co když Remus Lupin nikdy nebyl ten hodný kluk ,ale projevovaly se v něm vlčí chování? A co se stane když potká dívku která se ze všeho nejvíce bojí vlkodlaků? Toto je příběh právě této dívky. Clarity R.o.s...