Olid ühes koolis kaks tüdrukut Natalia ja Nataža . Nad olid parimad sõbrad ja kõige populaarsemad. Aga nad ei olnud head ainult halvad.Nad rääkisid kõikide saladusi ja rääkisid valesi teistest. ühel päeval nad kõndisid kooli koride peal ringi ja otsisid kedagi keda kiusata. Neile jäi ette üks väike tüdruk ja tall olid paksud prillid ja sassis juuksed . Nad vaatasid üks teisele otsa ja noogutasid. Kui see väike tüdruk hakkas kõndima nende poole siis nad tegid nii et ta põrkaks talle vastu. Kui ta kukkus maha ja hakkas oma asju kiiresti üles võtma. Nataža ja Natalia hakkasid temast nalja tegema. Et miks tall nii paksud prillid on ja kas tall pole kammi. Kui see väike tüdruk hakkas nutma siis nad hakkasid tada jäljendama.õnneks kell käis aga enne kui Nataža ja Natalia jätsid ta rahule võttis Natalia ta prillid ja viskas maha ja astus nendele peale. Kui see tüdruk jõudis koju hakkas ta nutma ja ta õde küsis mis tall juhtus. Ta rääkis kõik oma õele . Ta õde sai nii kurjaks et tall tuli mõte et plaanida kätte maks. Ta käis teisest koolis kuna kui naad kolisid ei tahtnud ta koole vahetada. Järgmine päev koolis tuli Nataža ja Natalia klassi uus õpilane Nelie (Nelie selle väikse tüdruku suur õde) õpetaja tutvustan Naliet klassile ja Nataža ja Natalie tutsid kohe huvi. Sest Nelie oli üks kõige ilusamaid tüdrukuid. Ta istus täpselt Nataža ja Natalia vahele. Vahetunnis Nataža ja Natalia tutvustasid ennast Nelile. Ta täpselt tahtis seda. Nad võtsid Nelie enda sõbraks kuna nad soovisid kedagi uut enda gruppi paar nädalat hiljem hakkasid Nataža ja Natalia saladused kooli peal ringi käima. Iga päev oli midagi uut välja tulnud nende kohta. Nataža ja Natalia tahtsid teada kes neid räägib nad ei arvanud et see võib olla Nellie. Aga nad ei teadnud et see oli tema mitte keegi ei teadnud et see on tema. Iga hommik oli kooli lehe seinal mingi paber pandud nende saladustega.
YOU ARE READING
Üks plus üks ei Võrdu kolm
HorrorSee lugu räägib 2-est tüdrukust kes rääkisid kõigi saladusi välja. aga ühel päeval tuli nende kooli uus tüdruk ja hakkas nendega sõbrutsema. Aga nad ei teadnud mida ta nendega tahtis teha