Den sním <3

55 7 1
                                    

Probudila jsem se brzo ráno. Do očí mi svítili sluneční paprsky. Chvíli jsem se převalovala v posteli a po chvíli jsem se bohužel zvedla a šla do koupelny která je součástí pokoje. Dokonalá, malá, útulná koupelna. Přistoupla jsem k zrdcadlu a koukla na sebe. Udělala jsem ranní hygienu a vydala se dolů. Přišla jsem do obýváku a Niall seděl na gauči a koukal na fotbal. ,,Ahoj" řekla jsem a sedla si vedle něj. ,,Ahoj, co si dáš k snídani?" usmál se na mě. ,,Nic, děkuju. Moc nesnídám" usmála jsem se. ,,Jen si možná půjdu udělat čaj. Chceš taky?" stoupla si a šla do kuchyňě. ,,Ne děkuju" usmál se a jeho pohled jsem cítila na svém zadku. Bylo mi jedno že jsem tu ve volnějším tričku a kalhotkách. .,,Fajn" usmála jsem se a dala si vařit vodu na čaj. Slyšela jsem jak se Niall zvednul. Nachystala jsem si hrneček a do něj jsem dala pytlík s čajem. Niall šel asi dosvého pokoje. Cvakla voda a já si zalila čaj. Když jsem se otočila, vdiěla jsem stát polonahýho Nialla u dveří opřenýho o trámy. Měl na sobě jenom kraťasy takže jsem měla dokonalej výhled na jeho bříško. Musela jsem se kousnou do rtu. ,,Kluci jsou dneska pryč a vrátí se až zítra réno takže to tu budeme muset přežít sami" řekl Niall a já se znovu musela kousnout do rtu. Napadlo mě že bych ho mohla provokovat. ,,Jo, jasně" usmála jsem se a šla si sednou s čajem do obýváku. Slyšela jsem jak se Niall zasmál. Asi si všimnul jak jsem se kousala so rtu.


Pohled Niniho


Sakra ta holka je tak dokonalá. Nejlepší je výhled na její zadek.Když mě viděla takhle v kraťasech upoutali jí moje břišáky.' Vím jak balit holky ne?'Nad tím jsem se musel zasmál. Rozhodl jsem se jít za ní. Když jsem ale přišel do obýváku Madison klečela na zemi a podle mě vybírala nějakej film z dolní skříňky. Sakra ta holka mi to snad dělá naschvál. Kousal jsem se do rtu a šel pomalu za ní. Najednou se zvedla a asi se mě lekla. Nadskočila a o krok odstoupila. Přistoupil jsem k ní a chytl jí za bok. Ona si hned ruce položila na moje ramena.Druhou rukou jsem jí chytl za tvář a začal jí líbat. Ta holka dnes bude moje.


Ahoj:)) Je tady další část:3 Doufám že se líbí:) Určitě by potěšilo vote nebo koment:) Další část bude věnovaná tak si pište do komentů:) Omlouvám se za chyby:)



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 24, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nenávist = láska &lt;3Kde žijí příběhy. Začni objevovat