Part-1

2.1K 126 0
                                    

I'm coming  see you ( Destiny)
.
Jung Yunho.......[ 37 yrs old ]

ကိုရီးယား ႏိုင္ငံ ၏.. ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကား ၿပီး..ႂကြယ္၀ခ်မ္းသာသည့္ စီးပြားေရး လုပ္ငန္း႐ွင္တစ္ဦး......မိဘမဲ့ တစ္ဦး ျဖစ္သည့္ အေလ်ာက္.. မည္သူ႔ ကူညီေထာက္ပ့ံမႈ မွမ႐ွိဘဲ.. ဒီအေျခအေန ေရာက္ေအာင္. တစ္ကိုယ္ တည္းအားထုတ္ႀကိဳးစားခဲ့သူ တစ္ဦး....

"သူ႔ ကို အားက် လိုက္တာ....ဘာမွ မ႐ွိတဲ့.. အေျခအေန ကေနေတာင္. ဒီေလာက္ထိေအာင္ျမင္လာေအာင္.. တစ္ေယာက္တည္း  ႀကိဳးစားခ့ဲတာ.."

"ငါကေတာ့..သူကို.လံုး၀ အားမက်ဘူး...ျကည့္ပါလား....သူ ႔ၾကည့္လိုက္ရင္.. မရယ္ မျပံဳးနဲ႔....သူ႔မွာ.. ခ်စ္ျခင္း ေမတၱာ တို႔.. သံေယာဇဥ္ ဆိုတာ ႐ွိရဲ႕လား..မသိဘူး."

"ဘ၀ မွာ..ေငြေၾကးဥစၥာ.. ထက္.. ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ က ပိုအေရးႀကီးတယ္..ဟ..."

ဒီစကားကို.. လြန္ခဲ့တဲ့.. ဆယ့္ငါး ႏွစ္ေက်ာ္က.. Jung Yunho ဆိုတဲ့.. ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္လည္း...ေျပာခဲ့ဖူးပါတယ္...ခုခ်ိန္မွာေတာ့.. ဒီစကားက.. သူအတြက္.. ရယ္စရာ ေကာင္းေနသလို.......သူ ခုလို ဆယ့္ငါးႏွစ္လံုးလံုး. စီးပြားေရး ကိစၥေတြ အေပၚမွာ.. စိတ္ေရာ.ကိုယ္ပါ ႏွစ္ၿပီး လုပ္ကိုင္ခဲ့တာကလည္း..ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ တို႔.. သံေယာဇဥ္ တို႔ကို ေနာက္ထပ္.မလိုခ်င္ မေတြ႔ခ်င္ေတာ့လို႔ အခုလို.. ေနထိုင္ခဲ့တာပါ.....

ခုခ်ိန္မွာ.သူ အတြက္. အလုပ္က လြဲရင္.. ဘ၀မွာ..ဘာမွ မ႐ွိဘူး........ ျငီးေငြ႔ဖို႔ေကာင္းေပမယ္. သူ႔အတြက္ေတာ့ ႐ုိးေနပါၿပီ..

သူ႔ ရဲ႕. ကေလးဘ၀ကေတာ့.. မိဘဲမဲ့ ေဂဟာ မွာဘဲ.ျဖတ္သန္း ခဲ့ရတာပါ...သူမ်ားကေလးေတြလို႔.. မိဘ ေမတၱာ ကို မခံစား ခဲ့ရေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕.. ကေလး ဘ၀ ကေတာ့.. တစ္စံုတစ္ေယာက္ ေၾကာင့္..ေပ်ာ္ရြင္စြာ.. ျဖတ္သန္းႏိုင္ ခဲ့ပါတယ္..

~Kim Jaejoong~

သူ ့ဘ၀..ရဲ႕. တစ္ဦးတည္းေသာ တန္ဖိုးအထားရဆံုး နဲ႔ျမတ္ႏိုးခဲ့ရေသာ သူ.......ငယ္ငယ္တည္းက သြားအတူ..စားအတူ အျမဲတမ္း.တတြဲတြဲ နဲ႔မို႔.. အျခားကေလးေတြ ကေတာင္. မနာလို ျဖစ္ရတယ္ေလ..... ေမြးရာပါ..ႏွလံုးေရာဂါ..ေၾကာင့္ ငယ္ငယ္တည္းက ခ်ဴခ်ာတတ္လြန္းလို႔.. သူ အျမဲ ဂ႐ုစို္က္ခဲ့ ရတဲ့ သူေပါ့....

I'm coming to see youWhere stories live. Discover now