Part-5

975 82 2
                                    

အိပ္ခန္းေလးက. မီး အေမွာင္ ခ်ထားတဲ့အျပင္..ျပတင္းေပါက္ေတြပါ ပိတ္ထားတာမို႔. ေမွာင္မဲေနဆဲ...

အခန္းေလးရဲ႕ ခုတင္ျကီး ေပၚမွာကေတာ့.. ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေမာက်ေနတုန္း ျဖစ္တဲ့ ေကာင္းေလး

႐ုတ္တရက္ လိုက္ကာ ေတြကို ဖြင့္လိုက္ေတာ့.အျပင္ကေနေရာက္ျခည္က အိပ္ခန္းေလးက ခုတင္ဆီသို႔.စူး႐ွ စြာ က်ဆင္းလာေလသည္။...

"Hmm... ဘာလို႔ တံခါးဖြင့္လိုက္တာလဲ..

ေနေရာင္ ေၾကာင့္ မ်က္စိက်ိန္းၿပီးႏိုးသြားေပမယ့္..အိပ္ရတာ ၀ေသးတဲ့ ပံု မေပၚ..ကိုယ္ေပၚ ျခံဳလႊားထားတဲ့ ေစာင္ကို ေခါင္းေပၚထိ လႊမ္းျခံဳရင္း ဆက္အိပ္ဖို႔ ႀကိဳးစားေလ၏..

" Hey.. , ထေတာ့ေလ... ဒီေန႔ တကၠသိုလ္ စတက္ရမယ္ေလ...
ပထမဆံုးေန႔မွာ ေစာေစာ သြားရမယ္ေလ...

Yunho က သူျခံဳထားတဲ့ ေစာင္ကို ခြာလိုက္ရင္းေျပာေလသည္။...

အရင္တုန္းကေတာ့.. ဒီခ်ိန္ဆို ဖုန္းဆက္ၿပီး ႏိုးေနရတာ.

ခုေတာ့ မနက္ခင္းတိုင္း..သူ႔ ကို အနီးကပ္ ႏိုုးလို္ရၿပီေလ..

ခုဆို Karam က အထက္တန္းေက်ာင္းသား မဟုတ္ေတာ္ဘူးေလ.
တကၠသိုလ္ စတတ္ေတာ့မွာ...

တကၠသိုလ္က အိမ္နဲ႔ေတာ္ေတာ္ေ၀းလို႔. အေဆာင္ေနၿပီး.တက္ရမွာ ဆိုေပမယ့္.. Yunho က သူ အဆင္ေျပေအာင္ဆိုၿပီး ေက်ာင္းနဲ႔ နီးနီးနားနားမွာ. အိမ္တစ္လံုး ၀ယ္ေပးထားသည္။..

အမွန္က ႏွစ္ေယာက္ အတူတူ ေနခ်င္တာလည္း ပါမည္။အထက္တန္းလည္း ၿပီးသြားၿပီဆိုေတာ့ မိဘေတြကလည္း သူတို႔ ႏွစ္ဦးကို ခြင့္ျပဳလိုက္ၾကသည္။..

.............................

"ထကြာ.. Jae ကလည္း. ေအာက္မွာ မနက္စာျပင္ၿပီးၿပီ.. ေရမိုးခ်ိဳၿပီး. စားရေအာင္. ၿပီးရင္ ေက်ာင္းလည္းသြားရဦးမယ္..

" Hmmm. ခဏ ေလးပါ. 5မိနစ္ထဲ...

Karam က အိပ္ရာထဲက ေန မ်က္လံုးမဖြင့္ပဲ ညဥ္းရင္း ျပန္ေျပာေလ၏..

"ေအးေနာ္.. ခု ထရင္ ထေနာ္..မဟုတ္လို႔ကေတာ့. ထလို႔ မရေတာ့ပါဘူးဆိုၿပီး ျဖစ္သြားေအာင္လုပ္ပစ္လိုက္မွာ..

I'm coming to see youWhere stories live. Discover now