capitolul 1

96 7 1
                                    

*Luz pov*
Trecuse ceva de când am ajuns pe tărâmul demonilor......era o zi mai diferită decât celelalte....king încerca să mă învețe despre demoni dar eu eram prea interesată cum să devin o vrăjitoare...
Fix după ce începe o ploaie fierbinte iar Eda face un scut anti ploaie fierbinte asupra casei bufnițelor sleită de puteri am stresato să mă învețe magie dar după ce o filmez făcând un cerc al luminii leșină de oboseală iar eu și rege o ducem în camera ei să se odihnească.
Înapoi în livingul casei eu încercam să îmi dau seama cum a făcut Eda cercul de lumină iar rege zicea de demoni dar ascult și îmi spune și de elixirul din care Eda își ia magia..dar o cam dăm în bară și spargem sticla și elixirul e împrăștiat pe podea....
*O oră mai târziu...*
Eram cu rege ascunși să nu ne găsească creatura....bufny bufnița din ușă era leșinat când deodată se auzi o voce de la parter......
*Lili pov*
După ce plecasem din casa părintească ajunsesem la casa mătușii mele Eda.....familia ne știind oficial unde stă doar eu aflând de locul acesta..... văd ușa dărâmată încerc să o ridic ușor cumva și o montez la loc și intru înăuntru în casă..Observ bufnița din ușă că era leșinată și observ și o zgârietură în ușă....
Ușa o las deschisă și merg prin casă....
Lili: mătușică Eda!....
Aud de la etaj mișcare...și deodată veni o bestie la parter....
Și în urma ei un om...și....un demon....
???:hei ai grijă!!vine bestia!!!
Fac o vraje de lumină iar bestia se sperie și fuge.
???:wow!
Lili:shhh am speriat bestia de data asta dar nu ține mult....apropo cine ești? Ai legătură cu bestia??
Luz:sunt Luz și bestia aia e.... Eda...
Lili: mătușica mea...
Luz:hm?
Lili:îți explic mai târziu luz...eu sunt Lili Selen Clawthorne....hai să o reparăm...
Luz: cum....nu pot să fac magie...
Lili:te învăț eu
*Mai târziu...*
Lili:bun....am rezolvat cu Eda...ești gata să aflii povestea?
Luz:yap poți povestii în timp ce eu fac lumină aici
Lili:deci eu sunt nepoata Edei.... nepoată îndepărtată....
Luz:wow nu știam...și cumva faci magie singură....ai toiag? Ești la școala la care învață prietenii mei?
Lili:yap iar tu faci progrese ști să faci magie a luminii.
Rege:iar eu o să vă spun despre demoni o săptămână!
Lili:o hei demon mic....
Rege:nu sunt micuț!
Luz:e bun progresul meu la magie?
Lili:yap. Și Eda te-a ajutat puțin..ea ți-a dat prima lecție la a fi vrăjitoare
Luz:hai să vedem dacă e bine
Lili:bine
Mergem la Eda în cameră și se pare că se trezise.
Luz:Eda!!!fac magie !!! Uite!!!!
Luz îi arată și Edei progresul iar ea era mândră.
Eda:și tu domnișoară de ce ești aici? Nu ai școală?
Lili:m-au mutat la școala asta și trebuie să stau la tine acasă...
Eda:sper că nu știe nimeni că ești aici...
Lili:nu știe nimeni mătușică Eda
Eda:bine poți sta..stai cu ucenica mea luz
Luz sări fericită că dorm eu cu ea și nu mai doarme singură
Ziua se încheie bine...mai mult sau mai puțin....
Am reparat ușa cumva...și am făcut curat prin casă...
Rege ne-a povestit despre fiecare demon....luz se bucură că am apărut eu și i-am arătat magia ușoară iar Eda...ea își acceptă nepoata și ajutorul acordat...
Dar blestemul de care ne-a zis ne-a pus pe gânduri....
Eu ne știind de blestem dar stiam de Eda că îmi e mătușă și am căutat-o singură fără să cer ajutorul la străbunica mea...
Curând o să merg și la hexside pentru a urma mai departe cursurile de magie..
Oare ce se va mai întâmpla în continuare....
Aflați în capitolul următor...

Acesta e capitolul 1
Urmează să dau un timeskip mare și să ajung la partea importantă.
Ne auzim curând pup.

(Sorry dacă e cam scurt...)

The Owl House//fanfiction//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum