Bahçede eğlenirken sınıfımıza yeni birinin geldığını görünce şaşırdık. Çunkü müdür bey kontenjanın kapandığinı söylemıstı daha sonra torpille geldiğini anladık. Egosu yüksekti bize alaycı bir gülüşle baktı. Ona sinir olmuştuk çünkü eskiden odak noktası bizdik ama adıni yeni öğrendiğimiz kız, yani Dilara herkesi yanına çekmişti. Nedense bize kindar bakışlar atıp duruyordu. Aleynanın hoşlandığı Emreye de yanaşıp duruyordu. Bu iş sinir bozucu olmaya devam ediyordu. Öğretmenin sınıfa gelmesiyle kendimizi topladık. Çıkışta Dilara bizimle konuşmak için lavaboya çağırdı. Merakla giderken Emre Aleynayı konuşmak için yanına çağırdı. Ben ve Buse lavaboya ilerlerken öğretmenimiz buseyi çağırdı. İçimden büyük bir küfür savuracakken birinin benim kolumdan çekmesiyle afalladım. Lanet olsun ki bu Dilaradan başkası değildi. Neyse Dilara birşeyler zırvalarken benim aklım Aleynada kalmıştı. Çünkü Emre ilk defa Aleyneyla konuşuyordu hemde başbaşa. Dilara konuşmasıni tamamladıktan sonra dinlemiş gibi yapıp sınıfa gittim. Aleynanın ağladığını gördüğümde yanına koşup Emrenin ne söyledeiğini sordum. Aleyna Emrenin Buseden hoşlandığını söyleyince içimden büyük bir küfür savurdum çünkü Buse yerine Aleynayla konuşması saçma gelmişti. Buse oğrenseydi Emreyi öldürüdü. Buse çok tatlı ama bi okadarda asabiydi. Yani görünüşüyle alakası bile yoktu. Buse sınıfa geldiği zaman yanımıza oturdu daha hıçbirşey bilmiyordu bize bakıp güldü onun gülüşüne bayılıyordum ve sınıtaki neredeyse yarısı ondan hoşlanıyordu. Onun umrunda bile değildi çünkü hoşlandığı kişinin onu gerçek anlamda sevmesini istiyordu. Herneyse Buse işkillenmeden bu sorunu çözmemiz gerekiyordu. Eğer Busenin haberi olursa Emreyle ciddi anlamda kavga çıkarırdı. Aleyna büyük bir hayal kırıklıgına uğramıştı onun yerinde olmak istemezdim. sevdiğin çocuk gelsin sana en yakın arkadaşından hoşlandıgını söylesin valla öldürürdüm onu. Çıkısta Emreyle konuşup halladecektik ama Buseyi nasıl kuşkulanmadan gönderecektik bunu düşürken sıramla bütünleşmiş ve uykuya el sallıyordum normalde derste uyumazdım ama bu sefer yorulmuştum ve kendimi uykunun kollarına bırakmıştım bile. Sonunda ders bitmişti. Dilara çoktan Emrenin haberini almış ve Busenin yanına gitmek için hazırlanıyordu hemen kolunda tutup koridorun sonuna götürüp duvara ittim o daha ne olduğunu anlamadan bana bakıyordu. Kız hem yeni gelmış hem de bizim işlerimizle uğasıyordu gıcık ne olucak.