11-

4 0 0
                                    

Ne oldugunu anlamadan uyandim kendi kendime "noluyo lan?" Dedim kafam 1500 tabi cok mu icmisim ne? "Of yemek! Yemegi unuttum! Cocuk beklemistir ya..."
Huzunle telefonumu aldim ekrandaki saate yoneldim "10:37" sasirdim wtf?!? "Ya hayir hayır bundan kotu bi gun olamaz bu ne ya!" Deyip yatagimi tekmeledim serce parmagim bazanin kenarina carpti ve cok kotu olmustu tirnagim gitmisti kokunden ve cok aciyordu "hay ben boyle isin icine sicayim beynime de sıçayım ya sen 6-7 gibi kalkan kizsin noldu sana ya kendins gel!" Aynayla olan ufak sohbetimden sonra buna son verdim ve guzelce ustume siyah duz bir tisort altina kalcami guzelce kavrayan siyah bir kot giydim sacima duzlestirip son olarak ceketimi gecirdim her zamanki gibi bebegim gibi olmustum be! "Of bu ne guzellik?!" Kendime yagdirdigim iltifatlar sonrasi ayakkabilarimi giyecektim ki parmagim acimaya basladi yerimde duramiyordum az kalsin kopan tirnagimin eti daha dayanamayip patlayacakti fazla mi abarttim ne? Ay yok ne abarticam cok aciyodu fazla hemde fazlasiyla...



Agizimi yuzumu eksittikten sonra dayanamayip yere oturdum ve ayakkabimi cozmeye basladim of bilirsiniz bu converseler....
Hep zor giyilir direniyodum resmen ayakkabiyi kesmemek icin sonunda cikarttim ve cikarttigim gibi attim kenara tekrar icere girdim de bir saniye- annemler niye yok nereye gittiler ki? Buzdolabina yoneldim cunku annem nereye gitse buzdolabina not birakir hepsi olmadigina gore illa birakmistir evde ne kardes sesi ne de babamin televizyondan acilmis heber sesleri garipsemistim hemen sari not kağıdına baktim

Ozur dileriz kizim cok ozur dileriz ama sen herseye cok alistin. duzenli bir aile,hergun yaptigin alisverislerin ve bizim odedigimiz kredi kartlarinin limitleri... sana siradan gelen ama babanin batmis sirketinden gelen zarar ve kâr durumunla elde ettigimiz 1,5 aylik paramiz. kardesin cok daha kucuk kendini bilemeyecek ve senin ona bakamayacagin bir yasta o yuzden onu da alip gidiyoruz sana soz isleri yoluna sokup seni de alacagiz. Suanlik sadece bizden sana kalan bu ev... bu evi satmadik icine yeni anilar doldurul tasir diye senin guzel anilarin oldu yabancilik cekme baska evlerde diye onca borcumuza ragmen satmadik sirf seni dusundugumuz icin ;) asagidaki numara senin bize ulasabilecegin numaralar baban bir hata yapip bahis sirketinde paralarını harcamis onlar bizi ariyorlar o yuzden sana biraktigimiz bu numaralari lutfen kimseye verme annem-babam,babanin annesi-babasi olmak uzere asla kimseye verme. Sana guveniyoruz sen kendi ayaklarinda durmani bize ufak tefek de olsa gosterdin ve sana birsey olmayacagindan eminiz ne kadara icimiz rahat olsa da her zaman o saman sarisi gozlerini kumral guneste parlayan guzel saclarinin kokusunu ozleyecegiz seni cok seviyoruz guzel gozlerinden opuyoruz. Ailen,hala ailen miyiz pekala?..."


Dizlerimin ustune yigiliverdim nolmustu babam battigi icin benim luks alisverisimi odeyemeceklerini bahane edip kacmislar miydi? Tam da oyle yapmislardi annemin de dedigi  "ailen,hala ailen miyiz pekala?..." Ailem misiniz? hayir! Benim tek ailem sizin oyunlariniza karisan masum kardesim ilayda... Tek varligim o...
Hala burnumda tutuyordu kokulari her nekadar annem ve babama karsi kinli olsam dahi ozlemistim garip geliyordu hemde hersey su 10 dakikada neler oldu anlatsam film olur gercekten... Bisey olmamis gibi okula gidemezdim okulla avutamazdim kendimi bugun gitmeyecektim,yarin da,ertesi gun de...
Bir muddet kendimi toparlayana kadar bu surecte yalniz olmam gerekiyordu ustumdekileri dahi cikarmadan yatakta buldum kendimi goz yaslarim yanaklarimdan suzuluyordu sonra gulmeye basladim buruk bir kahkaha gozumden dusen goz yaslari gamzemin icine dusmeye basladi kahkahalarim aglama sesine donustu bu ruh hali sadece bende regl donemindeyken olmustu aglarken gulmek gulerken aglamak...
Ama bu cok daha acitiyordu canimi. Sanki regl sancisi gibi degil de kalbime hancer saplanmis gibi hissediyordum...

Telefonumu acip ucak moduna aldim. Guzel bir sarki ... Sena sener-porselen kalbimin mutlulugumu aci ile bastırdığı sarki artik oyle bir havasi yoktu boyle bir zahmete de gerek yoktu ultra mega boyle en buyugunden aciya sahiptim artik nerede o asko kusko bade?  Bade olu artik oluyen yuru yada "yuruyen olu"

TOZ || yari textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin