1.Bölüm Elbise Provası

32 8 0
                                    

Sen:Bu heyecan verici değil mi? Londra Moda Haftası, işte geliyoruz!!

Nicole:AMAN TANRIM! Nasıl bu kadar enerjin olabilir?

Sen:Çünkü Adam McLaren'la buluşmak üzereyim! Bu tüm kariyerimi değiştirebilir!

Nicole:Gergin değil misin? Geleceğin gösteriye bağlı.

Sen:Hayır! Tüm hayatım boyunca bunun için çalıştım!

Nicole:Ve bir gecede her şey yok olabilir. Senin yerinde olmadığına sevindim.

Sen:Baskı altında başarılı oluyorum. En iyisini yapmamı sağlıyor!

... Sen ve Nicole bagaj alım yerinde, uçaktaki herkesin bagajlarını almasını izlersiniz. Sonunda tüm çantalar biter ve orada elin boş durursun!

Sen:Benim valizim neredeee?!

Nicole:Yardım masasındaki kadınla konuş! O nerede olduğunu bilir!

Sen:Valizimi HEMEN bulmam lazım! Gitmem gereken çok önemli bir toplantım var!

Kadın:Bayan, lütfen sakin olun. Bağırmanız ikimize de yardımcı olmuyor.

Sen:Adam McLaren ile buluşacağım! O bir moda efsanesi!

Kadın:Onun kim olduğunu bilmiyorum ve gerçekten umurumda değil. Biniş kartınızı görebilir miyim lütfen? Eh iyi haberlerim var. Valizini bir şekilde başka bir taşıma bandına takılmış. Birazdan burada olur!

... Bagajını aldıktan sonra Adam McLaren ile görüşmene çok geç kalmış olursun!

Liam:İşte buradasın! Geleceğini sanmıyordum.

İçinden:AMAN TANRIM! Bu şey mi...?!!

Sen:Liam? Sen burada ne yapıyorsun?

İçinden:Ona rastladığıma inanamıyorum! Kalbim patlayacak!

Liam:Hey Aden, uzun zamandır görüşememiştik değil mi?

Sen:Tanrım... Sana rastlamak... Beni takip mi ediyorsun?

İçinden:Neden böyle dedim? Tanrım, iyi görünüyor muyum acaba?

Liam:Rüyanda görürsün! Aslına bakarsan ben McLaren Moda'nın Pazarlama Müdürüyüm.

Sen:O zaman Bay McLaren bizimle burada mı buluşacak yoksa başka bir yerde mi buluşacağız?

Liam:Aslında, onu özledin. Programı çok yoğun ve seni daha fazla bekleyemedi. Bak ne diyeceğim, Bay McLaren yarın seçkin bir grup tasarımcılara gayri resmi ziyaretler yapacak. Senin de onun programında olduğundan emin olacağım.

Sen:Gerçekten mi? Bu harika olurdu! Teşekkür ederim!

Liam:Ne demek! Seni tekrar gülümsetebilmek güzel.

... Ertesi akşam odandasın ve heyecanlısın.

İçinden:Bugün büyük gün! Provalar başlamak üzere... VE akşama doğru Adam McLaren benim tasarımları o görmek için uğrayacak!
Güzel bir şekilde giyinmeliyim!

Sen:Çok şirin görünüyorum! Herkes çok beğenicek, özellikle Adam!

... Provalara gitmeden önce kendine son bir kez bakar ve gidersin. Gerçek şov başlamadan önce her şeyin mükemmel olduğundan emin olmak için hiçbir şeyi atlatamadığından emin olursun.

Sen:Bu ışıkları kim bir araya getirdi? Hank nerede?

... Cılız genç bir adam öne çıkar.

Genç Adam:Hank hastalandı. Grip oldu. O yokken ben sorumluyum.

Sen:Bir şeyi açıklığa kavuşturalım. Hank olsun ya da olmasın, sorumlu kişi benim. Ve sana o ampulü düzeltmenin söylüyorum. Hemen!

Liam:Umarım bu ziyaret için kötü bir zaman değildir...? Liam seni yanındaki adamla tanıştırırken gülümser: Adam McLaren.

Sen:B... Bay McLaren. Sonunda sizinle tanışmak çok güzel.

Adam McLaren:Seninle de. Dün buluşamadığımız için hayal kırıklığına uğradım. Ve Liam'ın neden uğramamış istediğini görebiliyorum. Tasarımların muhteşem!

Sen:Çok naziksiniz. Bunu tek başıma yapamadım. Çok yardım aldım.

Adam McLaren:Herkes yardım alır. Ben de yardım aldım. Ama şu an gördüğüm şey saf yetenek.

Liam:Tamamen aynı fikirdeyim Bay McLaren. O özel biri! Bay McLaren yaz için eklemeler arıyor.

Adam McLaren:Bu yıl için ses getirecek ve dikkat çekecek tasarımlar arıyorum.

Sen:O zaman size şovun yıldızı olacak parçayı göstereyim.

... Nicole'e başını sallarsın ve o sahneden inip üçünüze katılır.

Sen:Bu Nicole. Benim gösterimin yıldızı. Giydiği parçanın adını...

Adam McLaren:Bu da...?! Bu ne cürret?! Bir hırsız ile çalışmakla ilgilenmiyorum! Ben gidiyorum!

... Adam McLaren sinirle çıkıp gider. Ne oldu şimdi?


Kraliyet Bebeği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin